ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

"Στην άμμο αφημένα..." • Mixed media painting


Σε αυτό το έργο, τρία διαφορετικά υλικά (ακουαρέλα, ακρυλικά και μαλακά παστέλ) χρησιμοποιήθηκαν για να δημιουργήσουν την τρισδιάστατη υφή της άμμου.
Υλικό αναφοράς το σκίτσο από αυτή την ανάρτηση.
Επιλογή χρωμάτων τα γήινα με βασικό άξονα τα μοβ και τα κίτρινα.

In this painting I used three different materials (watercolors, acrylics and soft pastels) in order to create the 3D effect of the sand.
It is created  from the sketch of this post.
My selection of earth colors is based on purples and yellows.

Size: 13,5 X 18 cm

23 σχόλια:

marileni είπε...

Σε ζηλευω! Μακαρι να μπορούσα να ζωγραφίσω κι εγώ έτσι.....

dodo είπε...

Εκπέμπει ηρεμία καί ζεστασιά· αφημένα ναί, εγκαταλειμμένα, όχι ;-)

H.Constantinos είπε...

Δεν παίζεται το πως βγήκε η άμμος, και όλο βέβαια...

Ανώνυμος είπε...

Εκπέμπει καλοκαιρινή ζεστασιά.

Πολύ όμορφο!

φόρα είπε...

πολύ πετυχημένο το πάντρεμα μαριέλα,
υφή τέλεια, εννοείται...
φιλιά!

maya =^o^= είπε...

πόσο ταλαντούχο πλάσμα είσαι εσύ;;πόσο;;;φτου σου!!!!!!!!!!!!!!!

Ειρήνη είπε...

υπέροχο!!!

MYSTELIOS είπε...

Πραγματικά υπέροχα χρώματα και καταπληκτική η τεχνική !!!
Καλή συνέχεια Μαριέλα μου !!!

IZA είπε...

Πολύ όμορφος ο πίνακας και πολύ πετυχημένη η απόδοση της άμμου. Στην αρχή νόμιζα ότι είχες κολλήσει αληθινή άμμο.

Mariela είπε...

Μαριλένη, καλώς ήρθες στο μπλογκ και ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
θα τα λέμε ελπίζω...

Mariela είπε...

Ντοντό, φυσικά και όχι εγκαταλελειμμένα... αφημένα από χέρι ή από το κύμα, ποιος ξέρει, πολύ θα ήθελα να μάθω... αν και, στην πραγματικότητα τα 'άφησε εκεί απλά το πινέλο μου...

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε, θα πω κάτι που θα σ' αρέσει... φαντάζεσαι αυτό το αποτέλεσμα σε πολύ μεγάλο;;;;;
το πρόβλημα θα είναι πως στο τέλος θα μοιάζει με άμμο όλο το δωμάτιο....

Mariela είπε...

Αντώνη καλησπέρα, ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Φόρα, μου αρέσουν τα παντρολογήματα μεταξύ των υλικών... ευχαριστώ πολύ!

Mariela είπε...

Μάγια...
φτου μου... φτου μου.... χαχαχα!!

Mariela είπε...

Ειρήνη, ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Στέλιο μου σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου αρέσει!

Mariela είπε...

Ιζα μου τι κάνεις;;
στην αρχή το σκέφτηκα κι αυτό, αλλά τελικά προτίμησα να την φτιάξω μόνη μου!!
σε ευχαριστώ πολύ, να σε βλέπουμε πιο συχνά!
σε φιλώ

Άστρια είπε...

Πράγματι η αίσθηση της άμμου είναι πολύ αληθινή!

"Αφημένα" δίπλα στην άμμο και Θαυμαστικά!!!!!
:)

Mariela είπε...

Άστρια, ευχαριστώ!!!
"αίσθηση" είναι το ζητούμενο...
προς κάθε κατεύθυνση!
καλό ΣΚ

kiki είπε...

Αγαπημένα χρώματα!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Πολύ όμορφο !!!!

"Στην άμμο αφημένα ξεκουράζονται, μετά απ το παιχνίδι με το κύμα"

Σαμιώτικη ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!

Margo είπε...

Πολύ μου άρεσε αυτή η υφή. Και τα χρώματα!!!!!!!

Το καλοκαίρι εδώ συνεχίζεται;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails