ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ • Ομαδική έκθεση αγιογραφίας


Είναι η πρώτη μου δημόσια εμφάνιση...
Θα χαρώ πολύ να σας δω.
Για άλλες μέρες πλην των εγκαινίων επικοινωνήστε μαζί μου
στο τηλέφωνο 6942256969

Διάρκεια έκθεσης: 9 - 16 Φεβρουαρίου
Εγκαίνια
Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου το απόγευμα από τις 18:00 έως τις 21:00 

Ώρες λειτουργίας: πρωί 10:00 - 14:00 / απόγευμα 18:00 - 21:00

Πολιτιστικό κέντρο Γαλατσίου "Καμίνι"
Περισσότερες λεπτομέρειες πάνω στην πρόσκληση!






4 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Καλή επιτυχία Μαριέλα!!!
Με το καλό θα τα θαυμάσουμε από κοντά την Δευτέρα! Δείχνουν τόσο όμορφες οι 4 αγιογραφίες μαζί. Έχουν έναν γλυκό συνδυασμό Βυζαντινής αλλά και προσωπικής σου έκφρασης. Αυτό τις κάνει πολύ ξεχωριστές.
Πολλά φιλιά
Χριστίνα

MYSTELIOS είπε...

Μαριέλα μου σου εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία στην πρώτη έκθεση αγιογραφίας που συμμετέχεις ... είμαι απόλυτα σίγουρος ότι τα υπέροχα έργα σου θα ξεχωρίσουν και πάλι !!!

dodo είπε...

Συγχαρητήρια, καλή σου επιτυχία!

Άιναφετς είπε...

Μπράβο Μαριέλα που θα πάρεις μέρος σε ομαδική έκθεση γιατί είμαι σίγουρη πως οι αγιογραφίες σου θα έχουν τεράστια επιτυχία!

ΑΦιλάκια και να έχεις ένα ξεκούραστο Σ/Κ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails