ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2016

Byzantine art • Άγιος Φανούριος

Η εικόνα αυτή έγινε στην αρχή του χρόνου με ιδιαίτερη αγάπη και προσοχή.
Θεωρώ πως μεταξύ άλλων οφείλω στην αγιογραφία και την πιο εντατική μου ενασχόληση με την αφηρημένη τέχνη.
Βρίσκεται στον αντίποδα ακριβώς της βυζαντινής τεχνικής και νομίζω ότι το ένα εμπλουτίζει το άλλο από πολλές απόψεις κυρίως εσωτερική και πνευματική.
Αν και έχουν και κοινά στοιχεία, όπως η κατάργηση του χωροχρόνου, η έλλειψη τρίτης διάστασης, η έλλειψη σκιάς.
Αυτό είναι που αποκόμισα από την πρόσφατη εμπειρία μου.

22 Χ 15 εκ. • Κόντρα πλακέ σημύδας • ακρυλικά 
Byzantine art is in the opposite of abstract art. I'm talking about procedure and technique.
I feel that one is nurturing the other, although they have something in common.
Place and time doesn't really exist, perspective and shadows as well.
In both arts there is a need to search inside yourself and finf the way out.

12 σχόλια:

astria είπε...

Το νοιώθεις έντονα ότι είναι φτιαγμένο με αγάπη γιατί την σκορπά μοναδικά γύρω του!:)

Από τις πιο ωραίες αγιογραφίες σου.

φιλιά πολλά και καλό βράδυ μοναδική Μαριέλα :)

ξωτικό είπε...

Όπως έλεγα και στους μαθητές μου : Ο βήχας και η μελέτη δεν κρύβονται :-))
Κι όταν έψαχναν το ....μαγικό κόλπο η βασική απάντηση "αρχή" ήταν : να σε νοιάζει καθημερινά .
Είσαι το τέλειο παράδειγμα ;-)
Κι αυτή η εντρύφηση στα "αντίθετα" είναι φιλοσοφία ζωής .
Σε θαυμάζω και σε χαίρομαι .
Καλορίζικο και το νέο σχέδιο με τους μήνες (κρυφή ματιά πάνω απ'τον ώμο του καλλιτέχνη ,τι φοβερά το είπε η dodo ).
Προβλέπεται εξαιρετική η χρονιά !!!!

υγ.Δεν ξέρεις πόσο καλό μου κάνεις !!!

φιλί ενθουσιώδες !!!

Χριστίνα είπε...

Καλημέρα Μαριέλα μου, τόσο τρυφερός Άγιος Φανούριος!!!
πολύ όμορφη αγιογραφία!!!

dodo είπε...

Τόσο "αρχαίος" και τόσο σύγχρονος την ίδια στιγμή.

Άιναφετς είπε...

Η μοναδική μου εμπειρία με τον Αγ. Φανούριο, ήταν τότε με το κουφέτο κάτω απ΄το μαξιλάρι... Τώρα το βαθύ του βλέμμα, μου αποκάλυψε πολλά περισσότερα! ;-)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ΆΨΟΓΟς... μπράβο!! και βοηθειά σου!

Mariela είπε...

Άστρια, πολλαπλά ευχαριστώ.....

Mariela είπε...

Ξωτικό μου, ελπίζω η χρονιά να συνεχίσει και να αποδώσει μαζί, όπως ακριβώς το λες!!
Η μεγαλύτερη όμως ανταμοιβή μου παραμένει όταν μπορώ έστω και λίγο να αγγίξω τις ψυχές των ανθρώπων και να τις ξεκλειδώσω....
φιλάκια

Mariela είπε...

Χριστίνα, είναι ιδιαίτερα αγαπημένος ο Άγιος αυτός....

Mariela είπε...

Ντοντό, νομίζω πως στην αγιογραφία όλα είναι παλιά αλλά και σύγχρονα.
Η πίστη, η ελπίδα, η αγάπη, το φως.... είναι παντοτινά!

Mariela είπε...

Μαγισσούλα μου, κουφέτο κάτω από το μαξιλάρι εεεε;;;
χαχαχα.... σε βρίσκω κορυφαία!!
σουτ είπε τουλάχιστον κάτι ή παρέμεινε σιωπηλός;;

Mariela είπε...

Λαμπρινή μου ευχαριστώ πολύ....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails