ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Κυριακή 26 Απριλίου 2009

To "EIΚΑΣΤΙΚΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ" Μαθήματα ζωγραφικής online...

...άνοιξε τις πόρτες του και σας περιμένει! Είναι ολοκαίνουργιο και φρεσκοβαμμένο, και ανυπομονώ να το δω να γεμίζει μ' εκείνη την "εικαστική ακαταστασία" που τόσο λατρεύω!
Πάρτε μολύβια, πινέλα και χαρτιά κι ελάτε να δημιουργήσουμε παρέα!

Θα το βρείτε στην οδό

Σας περιμένω όλους....
Ελάτε να σας κεράσω ένα "καφεδάκι"!

"EIKASTIKO KAFENIO" is a place where you can learn to paint...
It's the first complete painting course written in Greek!
If you like just take a look!
Thank you!
Acrylic painting on board / Size: 40 x 40 cm / Sold

20 σχόλια:

dodo είπε...

Καλό και δημιουργικό ξεκίνημα!

Mariela είπε...

Σ΄ευχαριστώ Ντοντούλη μου...

Λορελάη είπε...

Καλοτάξιδο Μαριέλα μου!
Ένα ταξιδιάρικο καφενείο με χρώματα, γεύσεις, μυρωδιές, δημιουργίες και φιλικά αισθήματα! Τι καλύτερο!!!

Και βέβαια πέρασα, κεράστηκα, και περιμένω με ανυπομονησία τη συνέχεια!

eleni είπε...

Το καφενεδάκι μας είναι πανέμορφο,ένα καφενείο παραδοσιακό,που σπάνια συναντάς-πολύ μ΄αρέσει!Θα απολαμβάνουμε τον καφέ μας,είμαι σίγουρη!
Φιλιά!

Maria Tzirita είπε...

Μπράβο βρε Μαριελάκι, πάω αμέσως να κεραστώ! Χαίρομαι πολύ να βλέπω όνειρα να γίνονται πραγματικότητα και πολύ σε καμαρώνω! Φιλάκια!

Mariela είπε...

Θα σε περιμένω Αγγέλα μου....
Εκτός από καφέ θα φροντίσω και για τσιπουράκι... χε χε χε!

Θα σας μεθύσω για να ζωγραφίζετε καλύτερα...

Σε φιλώ κι ευχαριστώ για τις ευχές σου!

Mariela είπε...

Ελένη μου, θα περάσουμε καλά, να είσαι σίγουρη γι αυτό!
Φιλιά

Mariela είπε...

Μαράκι μου, να κεραστείς όσο θέλεις.... Φιλάκια!

kiki είπε...

Καλό ξεκίνημα!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Κική!

Fegia είπε...

Καλή επιτυχία Μαριέλα μου!
Πάντα δημιουργική και πάντα πρωτοπόρα!.

Σε φιλώ!!!

Mariela είπε...

Καλώς το Φεγκιάκι... θα ζήσεις πολλά χρόνια, μόλις τώρα σε σκεφτόμουνα και... να το σχόλιο!
Σ΄ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
Σε φιλώ κι εγώ!

Ανώνυμος είπε...

Καλό ξεκίνημα και καλή σοδειά σε καινούρια ταλέντα. Μακάρι να μην ήμουν τόσο αδέξια με τα πινέλα!

Mariela είπε...

Σ΄ευχαριστώ Πανδόρα μου!
Να είσαι καλά!

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ. ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ

H.Constantinos είπε...

Καλή αρχή! -θα περάσω σε λίγο, δεν νομίζω να είναι κλειστό ώρα Καρπαθίων το κατάστημα, ανοιχτό θα είναι...

Mariela είπε...

Βαγγέλη μου. τώρα ειδα το σχόλιο σου! Σ' ευχαριστώ, πέρνα να σε κεράσουμε καφέ!

Mariela είπε...

να περάσετε Κωνσταντίνε... έχουμε και νυχτερινό τμήμα!

Fábio Cembranelli είπε...

I like it! Nice subject!

Mariela είπε...

Τhank you Fabio!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails