ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

"Watercolors 100" 72 • 73 • 74 • 75 • Experiments

Monotype prints with watercolors
 1. Διάσταση 11 Χ 14 εκ.

 2. Διάσταση 14 Χ 14 εκ.

 3. Διάσταση 11 Χ 14 εκ.

4. Διάσταση 14 Χ 14 εκ.

Το είχα καιρό στο μυαλό μου... όταν διάβασα μια ανάρτηση στο μπλογκ της Maggie Latham και αποφάσισα να δοκιμάσω!
Έχει πολύ ενδιαφέρον και αν σας αρέσουν τα πειράματα με τεχνικές προτείνω να το δοκιμάσετε.
Μπορείτε να διαβάσετε όλες τις πληροφορίες για τον τρόπο δουλειάς στην ανάρτηση της Maggie εδώ.

It's been some time that I had that in mind. Reading Maggie Latham's post about monotypes with watercolor I decided to try. It is a very interesting and amusing process. You can reed her advices and how to, in her post here.

27 σχόλια:

eleni είπε...

Μαριέλα,έγιναν πολύ όμορφα!
Μ΄αρέσει που τα τόνισες σε κάποια σημεία.
Έχω δοκιμάσει παλιότερα με ακουαρέλα και ακρυλικό,πάνω σε ένα πλαστικό καπάκι από σοκολατάκια-πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική.Διάβασα ότι φτιάχνουν τη βάση με ζελατίνη,κάπου έχω κρατήσει τη συνταγή,θα ψάξω να τη βρω.
Καλή εβδομάδα-φιλιά!

Mariela είπε...

Ελένη, εγώ τα έκανα επάνω σε γυαλί.
Μου άρεσε πολύ και θα κάνω και άλλα!
Σε ευχαριστώ... καλή εβδομάδα και σε σένα!

Roadartist είπε...

Έστω και έτσι γεύτηκα θάλασσα, καλοκαίρι, λίγη ανεμελιά και γαλήνη,
καλό ξημέρωμα!

Mariela είπε...

Ροντάκι μου, ήμουνα για λίγες μέρες εκτός ίντερνετ και μόλις τώρα έβλεπα το εκπληκτικό ντοκυμαντέρ που ανέβασες... για τον τυφλό ψαρά!
Χαίρομαι πολύ που σου μετέφερα όλα αυτά τα συναισθήματα και κυρίως την ανεμελιά και τη γαλήνη!
σε φιλώ, καλό ξημέρωνα να έχεις κι εσύ!

eleni είπε...

Μαριέλα,το βρήκα:
2 κ.σ. ζελατίνη για κάθε κούπα νερό.
Το μέγεθος της επιφάνειας το κανονίζεις εσύ-χρησιμοποιείς τα αλουμινένια ταψάκια μιας χρήσης.Τη διαλύουμε στη μισή ποσότητα νερού και μετά ρίχνουμε το υπόλοιπο,που έχουμε βράσει.Ανακατεύουμε,ξαφρίζουμε,ρίχνουμε στο ταψάκι και πάλι αφαιρούμε αφρό και φυσαλίδες.
Μπορούμε να το διατηρήσουμε για λίγο στο ψυγείο.
Καλό βράδυ!

Mariela είπε...

Ελένη, δεν κατάλαβα ακριβώς τι κάνεις... ζωγραφίζεις στη ζελατίνη και την τυπώνεις μετά επάνω στο χαρτί;;
η διαδικασία που ακολούθησα μοιάζει πολύ στην κλασσική μονοτυπία μόνο που αντί για τυπογραφικά μελάνια χρησιμοποίησα ακουαρέλα.
ευχαριστώ πάντως για τη συνταγή!!
φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

Hi Mariela, Thanks for letting me know about your post. These are just terrific! I really like them all, and they look like ‘you’. Did you use glass or plexi glass? I think some of your buildings would translate really well with this style of monotype printing in watercolour. So glad you had fun!!!
Maggie

dodo είπε...

Βγήκαν πολύ όμορφα- τόσο διαφορετικά, αλλά καί τόσο αναγνωρίσιμα ως δικά σου. Ελπίζω να δούμε καί άλλα τέτοια ;-)

Katerina Galati είπε...

Μαριέλα, πολύ ενδιαφέρουσα αυτή η τεχνική και το αποτέλεσμα των δικών σου προσπαθειών φανταστικό!!
Τα καλοκαιρινά σου θέματα μ' αρέσουν πάρα πολύ και όσο τα βλέπω τόσο περισσότερο μου λείπει το καλοκαίρι.
Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!

H.Constantinos είπε...

ΠΑΡΑ πολύ ωραίο το 2ο με τα μωβ κοχύλια!! -όχι ότι υστερούν τα άλλα δηλαδή...

eleni είπε...

Ναι,Μαριέλα,αντί για γυαλί χρησιμοποιούμε τη ζελατίνη.Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω.
Φιλιά!

Dinos-Art είπε...

Όμορφες επιλογές Mariela. Ξέρεις ότι έχω ιδιαίτερη συμπάθεια στις ζωγραφιές μικρών διαστάσεων. Καλή εβδομάδα.

Lampros Lampinos είπε...

very nice, love the colours!!
Λάμπρος

Mariela είπε...

Maggie,
thank you very much for your comments!!
I used glass and watercolor pans.
I'll continue my experiments, I love it!

Mariela είπε...

Ντοντό, θα δείτε σίγουρα και άλλα μου άρεσε πολύ!
Θέλω να δοκιμάσω διάφορα!

Mariela είπε...

Κατερίνα Γαλάτη,
σε ευχαριστώ γλυκιά μου!
το καλοκαίρι είναι κοντά κι ας κάνει απίστευτο κρύο!!

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε ευχαριστώ!
Και να σκεφτείς ότι είναι οι πρώτες δοκιμές!!

Mariela είπε...

Ελένη, θέλω να το δω...

Mariela είπε...

Ντίνο ευχαριστώ πολύ.
Οι μικρές διαστάσεις κατά την άποψη μου έχουν μια ιδιαιτερότητα και μια χάρη...

Mariela είπε...

Λάμπρο, ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Κατερίνα Διακουμή,
αυτά είναι.... Απίστευτη σύμπτωση όπως το λες!
πολύ ωραία ιστορία τα τυπώματα και η χαρακτική επίσης!
στο παρελθόν έχω ασχοληθεί με λινόλεουμ και κάποια στιγμή θέλω να δοκιμάσω και ξυλογραφία.

MYSTELIOS είπε...

Χαίρομαι πάντα Μαριέλα μου με τις όμορφες επιλογές σου και τις τόσο ενδιαφέρουσες τεχνικές σου , που όλοι θαυμάζουμε πολύ !!!
Καλή συνέχεια !!!

Mariela είπε...

Στέλιο σε ευχαριστώ!
Μου αρέσει ιδιαίτερα να παίζω με τα υλικά!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφα είναι... φως και χρώμα, ιδανική προετοιμασία για το καλοκαίρι.

erifili είπε...

Πανέμορφα Μαριέλα, και θα συμφωνήσω με τον Dodo, έχουν την δική σου "υπογραφή".
Καλημέρα

Mariela είπε...

Οδοιπόρε... ευχαριστώ!
χάνομαι στα κοχύλια μου και ξεχνώ την παγωνιά!

Mariela είπε...

Εριφύλη μου τι κάνεις;; ελπίζω όλα καλά, σε ευχαριστώ πολύ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails