ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Sketchbook: Ρόδος | Rhodes

Και έφτασα στη Ρόδο για πρώτη φορά!!
Με μάγεψε κυριολεκτικά ή παλιά Μεσαιωνική πόλη.
Ιππότες και Μάγιστροι, κάστρα, πύργοι και στενά δρομάκια, γεμάτα ιστορία και μυστήριο, συνυπάρχουν αρμονικά με τα χρώματα, τα αρώματα και τους ήχους της Ανατολής.


Όλα τα σκίτσα είναι με μαρκαδοράκι μελάνης και ακουαρέλα.
I did all my sketches here with ink marker pen and watercolor.



First time in Rhodes I was fascinated by the old Mediaval town. A place full of history and mystery, where east and west coexist in harmony.

19 σχόλια:

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Ρόδος....
Πόσες υπέροχες αναμνήσεις...

Καλό μεσημέρι Μαριέλα μου :)

ΦΛΩΡΑ είπε...

Βαρέθηκα κάθε φορά που ανεβάζεις καινούρια σου έργα να λέω πόσο πολύ μου αρέσουν.
Αμάν πια, κάνε και καμιά αποτυχία να σου γκρινιάσω ότι δεν τα κατάφερες.
Αστειεύομαι....

eleni είπε...

Θαυμάσια,όπως πάντα και όπως είναι και το νησί!
Αχ,αυτή η παλιά πόλη...
Φιλιά!

MYSTELIOS είπε...

Πάρα πολύ όμορφα έργα !!!
Χρώμα και άρωμα από την παλιά μεσαιωνική πόλη της Ρόδου την οποία λατρεύω , ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλα !!!
Καλή Κυριακή και καλή συνέχεια !!!

Mariela είπε...

Σεβάχ, καλημέρα! Να υποθέσω ότι ξέρω τη Ρόδο.... είναι υπέροχη!!
Σου εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!!

Mariela είπε...

Φλώρα μου, χαχα... δεν χρειάζεται αν το λες.... και μόνο η παρουσία σου φτάνει.... σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Mariela είπε...

Ελένη μου, ομολογώ πως δεν περίμενα να μου αρέσει τόσο πολύ... την είχα για πιο τουριστική στο μυαλό μου!!
Βέβαια εκτός πόλης της Ρόδου δεν είδα πολλά πράγματα γιατί δυστυχώς δεν είχα τον χρόνο! Ελπίζω να ξαναβρεθώ εκεί κάποια στιγμή!
σε φιλώ

Mariela είπε...

Στέλιο μου σε ευχαριστώ... στη Ρόδο δεν πρόλαβα να κάνω πολλά σκίτσα λόγω περιορισμένου χρόνου... θα ακολουθήσει η έκθεση, δυο σκίτσα από τον "Πύργο μου" και η επιστροφή... να έχεις μια όμορφη Κυριακή!

dodo είπε...

Δεν είχα αμφιβολία ότι θα σε ενέπνεε η παλιά πόλη- είναι χάρμα καί τα τρία!

Mariela είπε...

Ντοντό, όπως είπα και στο Στέλιο, μακάρι να είχα χρόνο να κάνω... 100!!!!

vasiliki είπε...

Είμαι λάτρης των σκίτσων και το ξέρεις, είναι όλα υπέροχα!!!!!!!
Καλή εβδομάδα -φιλί γλυκό

Mariela είπε...

Το ξέρω Βασιλική μου... είναι ένας μοναδικός τρόπος έκφρασης!!! Σε ευχαριστώ!
και σε φιλώ...

Vanda είπε...

Poli oraia!!!!!Den exo paei stin Rodo, alla einai ena nisi pou thelo na pao!!!
Teleia sxedia!

Vanda είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Mariela είπε...

Βάντα σε ευχαριστώ πολύ, καλώς ήρθες στο μπλογκ!

nameliart είπε...

Μελάνι και ακουαρέλα! Δεν θα κουραστώ να λέω πόσο μ' αρέσει αυτή σου η τεχνική, και ελπίζω να μη κουράζεσαι κι εσύ να μ' ακούς... Τι να κάνω κι εγώ... Το λεξιλόγιό μου παραείναι περιορισμένο συγκρινόμενο με τα συναισθήματα που μου δημιουργούν τα έργα σου!

Η ρόδος όμως, κούκλα!

Φιλιά Μαριελάκι..

Mariela είπε...

Μελίνα μου, έγραψα πολλά στο δικό σου μπλοκ, εδώ απλά σε ευχαριστώ!
φιλάκια

H.Constantinos είπε...

Πολύ μου αρέσει αυτό με τον φοίνικα! -και τα άλλα βεβαίως!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Κωνσταντίνε....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails