ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 31 Μαΐου 2016

Η ενδοχώρα...• The mainland / acrylic painting

Ας εξηγήσω λοιπόν κάποιες από τις επιλογές μου.
Είναι ίσως η πρώτη φορά που σε μια σειρά έργων δουλεύω μόνο με μια τεχνική.
Επέλεξα τα ακρυλικά και τους μαρκαδόρους ακρυλικών Poska μια και η όλη φιλοσοφία είναι το σκίτσο, δηλαδή η ανάμνηση της στιγμής.
Ζωγραφίζω πάνω σε χαρτί οντουλέ πολύ καλής ποιότητας και σε διάφορα χρώματα, ώχρα, άσπρο, γκρι-μπλε, σκούρο καφέ.....
Θα είναι αρκετά μεγάλα τα μεγέθη, σε σχέση βέβαια με τα συνηθισμένα μεγέθη σκίτσων.
Τα έργα, επίσης για πρώτη φορά στα δικά μου χρονικά δεν θα μπουν σε κορνίζες και πασπαρτού αλλά θα κρεμαστούν με κλιπς, εκτός ίσως από ένα ή δύο για να μπορεί κάποιος να το φανταστεί στον τοίχο του.
Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα τα έργα να είναι πολύ ελαφριά, να γίνονται ένα ρολό χωρίς πρόβλημα και άρα ιδιαίτερα εύκολο να το μεταφέρει κανείς στις καλοκαιρινές του αποσκευές.
Και βέβαια με όλο αυτό το σκεπτικό οι τιμές μπορούν να είναι πολύ φιλικές.
Ένα "ρολό αναμνήσεων" λοιπόν γι αυτό το καλοκαίρι.....

Acrylic painting
Size: 70 X 50 cm




This summer's paintings are very easy to pack, very light as well and the prices are very friendly.
So you can easily take with  you a "roll of memories" from Greece back home!!!

8 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Μαριέλα, πόσο δημιουργικές, λειτουργικές και όμορφες οι επιλογές σου!!! Μου αρέσουν πολύ, όπως και το συγκεκριμένο έργο!!! Αυτό το φώς!!! με πάει κάτι χρόνια πριν όταν "πρωτο-ερωτεύτηκα" την μεσογειακή σου πινελιά!
Καλή επιτυχία από καρδιάς!!!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Χριστινάκι μου.... πολλά φιλιά!

Άιναφετς είπε...

Η συγκεκριμένη τεχνική σου, "έβγαλε" εξαιρετικό αποτέλεσμα! Bravo!
Πολύ καλή η ιδέα σου και είμαι σίγουρη πως θα έχει και μεγάλη επιτυχία όχι μόνο εμπορικά αλλά πάνω απ' όλα αισθητικά!
Καλό μήνα αγαπημένη Μαριέλα και εύχομαι υγεία, δύναμη και χαρά σε ότι κάνεις!

Πολλά ΑΦιλάκια καρδιάς σου στέλνω! <3

dodo είπε...

Μού αρέσει πολύ το αποτέλεσμα- δείξε μας κι άλλα!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Στεφανία μου...
για να δούμε τι απήχηση θα έχει...
έτσι όπως πάμε πρέπει συνέχεια να αναζητούμε
νέους τρόπους υποστήριξης της δουλειάς μας!!
Φιλιά πολλά

Mariela είπε...

Ντοντό, χαίρομαι ιδιαίτερα που σου αρέσει....
Μου δίνεις feed back σημαντικό!
Βλέπεις έχω και τα υπαρξιακά μου σαν καλλιτέχνης και εδώ
αισθάνομαι λίγο ότι επαναλαμβάνομαι θεματικά....

MYSTELIOS είπε...

Από τα ωραιότερα... μπράβο Μαριέλα πραγματικά μας εντυπωσιάζεις κάθε φορά όλο και περισσότερο !!!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλιο μου....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails