ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2018

The Turning Point • 10 χρόνια blogging


Βρέθηκα σε ένα καφέ με το μπλοκάκι ανά χείρας. Πάντα, όταν θέλω να αναμετρηθώ με τις σκέψεις μου και να πάρω αποφάσεις αναζητώ τη βουή της πόλης σε συνδυασμό με την ρουτίνα της γραμμής.
10 χρόνια blogging…. 
Κάποτε με συχνές αναρτήσεις και πολλά σχόλια, άλλοτε με παύσεις, ενίοτε με αργό και ήπιο ρυθμό.
Να το σταματήσω;
Κάποια στιγμή πίστεψα ότι τα Social media πήραν το προβάδισμα.
Ύστερα όμως συνειδητοποίησα πως εκεί τα πράγματα τρέχουν μ’ ένα γρήγορο ίσως και φρενήρη ρυθμό. Ότι πρόλαβες, διάβασες...
Εδώ είναι ο δικός μου χώρος, η σταθερή παρουσία μου. Το σπίτι μου. Όποιος θέλει καλώς να ορίσει...
Συνεχίζω λοιπόν με κάποια ανανεωμένη διάθεση και στόχους.

Ούτως ή άλλως βρίσκομαι σε καμπή, αυτό που λέμε «Turning point”.
Όχι φυσικά μόνο σε σχέση με το blog, αλλά με όλα. 
Τραβάω γραμμές και ξαναχτίζω από την αρχή.
Καλούμαι να κάνω αλλαγές, να αλλάξω οπτική, να φέρω ενδεχομένως τα πάνω κάτω.
Το σχέδιο του νέου αρχιτεκτονήματος απαιτεί πολύ γερά θεμέλια. 
Και αντοχή. 
Και επιμονή. 
Και υπομονή. 
Και πίστη. 
Και πάνω από όλα δουλειά...

Κάνω στροφή, τις μοίρες της θα τις ανακαλύψουμε ίσως παρέα.

14 σχόλια:

https://www.facebook.com/christina.papaspiliopoulou είπε...

Μαριέλα μου καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην στροφή που παίρνεις!!! είναι τόσο σημαντικές αυτές οι στιγμές που αποφασίζουμε να τραβήξουμε γραμμή και να αλλάξουμε πράγματα. Τόχω ζήσει σε προσωπικό επίπεδο και το ξέρω!!! σχετικά τώρα με το blog, ναι είναι πιο "σπιτικό" και πολύ καλά κάνεις και το συνεχίζεις. Και γω έχω επηρεαστεί με τo fb και σταμάτησα να επισκέφτομαι όμορφα blogs, είναι λάθος μου, σε ένα blog υπάρχει μεγαλύτερη ηρεμία και περισσότερη ζεστασιά. Καλή συνέχεια λοιπόν αγαπημένη μου Μαριέλα!!!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου, δεν είναι μόνο η ζεστασιά αλλά και η επικοινωνία. θεωρώ ότι είναι καλύτερη και πιο ουσιαστική.
Επίσης το μπλογκ είναι εδώ και μένει.... τα άλλα ποιος ξέρει τι θα γίνουν αύριο αν αλλάξουν οι αλγόρυθμοι;;;
φιλάκια πολλά, ελπίζω να με επισκέπτεσαι....

Άιναφετς είπε...

Χθες που είχα πιο πολύ χρόνο Μαριέλα μου, μπήκα στο σπιτικό σου για να το μελετήσω με την ησυχία μου (ειδικά μετά απ' την κουβέντα μας!).
Η πρώτη αίσθηση είναι η όμορφη ατμόσφαιρα που επικρατεί και αυτήν τη δημιουργεί η αισθητική του blog, η απλότητα του και η εύκολη πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες και υπηρεσίες που προσφέρει.
Δεν έχω fb αλλά είμαι "ενεργή" blogger 9 χρόνια και μπορώ να δηλώσω πως πολύ καλά το "πας" ειδικά όταν πολλά blogs σε απωθούν με την χάι τεκ τους οργάνωση!
Θα ευχηθώ στο σπιτικό σου, καλή δύναμη, πολλές εμπνεύσεις, δημιουργικότητα, υπομονή και επιμονή!

ΑΦιλάκια πολλά και καρδιάς! <3

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Μαγισσούλα μου, δίνεις κουράγιο πολύτιμο!
Ναι. κι εγώ νομίζω ότι δεν θα του κάνω μεγάλο lifting, απλά
θα ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σιγά σιγά για να προβάλλεται καλύτερα
η δουλειά μου, καθώς και οι υπηρεσίες που προσφέρω!!!
φιλάκια πολλά

vasiliki είπε...

Επιτέλους ανάρτηση!! πάνω που είχα αρχίσει να ανυσηχώ.
Όλοι έχουμε σκαμπανεβάσματα,να μείνουμε, να φύγουμε, να συνεχίσουμε,
να αλλάξουμε,αξίζει δεν αξίζει,όλοι περνάμε απ'αυτό.
Εγώ θέλω και το εύχομαι να σε βλέπω στη μπλοκογειτονιά
να αφήνεις το στίγνμα σου, να μιλάμε πολύχρωμα όπως εμείς ξέρουμε.
Ας μην εγκαταλείψουμε,,άλλωστε μείναμε πολοί λίγοι από τους παλιούς.
Σκέψου πόσα δύσκολα έστησες αυτό το σπιτικό,κρίμα είναι να το κλείσεις.
Εγώ εδω σε θέλω γιατί αξίζει να είσαι εδώ!!
Στο σπίτι πιστεύω να είστε όλοι καλά.
φιλιά πολύχρωμα

Mariela είπε...

Βασιλική μου, τι ωραία που τα λες!!
Ναι, ναι, θα μείνω αρκεί να καταφέρω να το αξιοποιήσω
για τον "άρτον ημών τον επιούσιον", καθώς τα πράγματα
έχουν ζορίσει πολύ!!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που με διαβάζεις και με παρακολουθείς...
έτσι, με λόγια "πολύχρωμα" και εικαστικές ανησυχίες να τα λέμε!

Είμαστε αρκετά καλά, το παλεύουμε!
Εύχομαι το ίσιο και για σένα.
Φιλάκια

dodo είπε...

Εύχομαι η καμπή να σε οδηγήσει σε ανοιχτή λεωφόρο με νέες προοπτικές!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Ντοντό μου, μακάρι!! προς το παρόν αισθάνομαι σαν να περνώ από τις συμπληγάδες.... ελπίζω να είναι ανοιχτό το πέλαγος μετά....

ξωτικό είπε...

'στο καλό σου συγκινήθηκα ...
Εύχομαι ν'ανοίξουν οι ουρανοί και ,όπως στην ζωγραφιά σου ,να γίνει ένα παράθυρο στο φώς !!!
φιλουσάκια μαγικά ;-)


υγ. γιατί τόσο γκρί στην επικεφαλίδα (λέω εγώ )

Mariela είπε...

Ελπίζω οι ευχές σου να είναι μαγικές όπως και τα "φιλουσάκια" σου!!!

Έχεις δίκιο για το γκρι, το ψάχνω το χρώμα...

ξωτικό είπε...

Δεν ξέρω τι επιλογές σου δίνει ,πάντως το ...κεραμιδί το προτιμώ (θα μου άρεσε όμως και ένα λίγο πιο...κροκί (;)ή προς ώχρα κάτι σαν αυτό που έχεις στην πρώτη ζωγραφιά αριστερά στο μάθε να ζωγραφίζεις
Δεν μπορείς να βάλεις ένα φόντο απο πίνακα ;

καλά σε ζάλισα ξαναφιλουσάκιααααα

Mariela είπε...

Ξωτικούλι μου όπως σου είπα το ψάχνω.... θα δοκιμάσω μια επικεφαλίδα με ένθεση ίσως και φωτογραφίας με κάποια λεπτομέρεια από πινέλο ή σωληνάριο χρώματος... Δεν μου αρέσει και το εξωτερικό φόντο....

ξωτικό είπε...

Α ναι !!! Γιέεεςςς . Και Το λατρεύω το μώβ

Mariela είπε...

THANK YOU!!!!!!!!

ΘΈΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΕ ΣΚΙΤΣΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΨΥΧΡΟ.....
ΦΙΛΟΥΚΑΚΙΑ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails