ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ • Χριστουγεννιάτικο παζάρι...

Και αυτή τη χρονιά ανοίγω τις πόρτες του εργαστηρίου μου και σας προσκαλώ για ένα καφέ ή ένα κρασάκι στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι που οργανώνω με δημιουργίες μου.

Θα χαρώ πολύ να σας δω το Σάββατο 15 ή την Κυριακή 16 Δεκεμβρίου.


Θα βρείτε:
• Πίνακες ζωγραφικής με 50% έκπτωση ειδικά για το παζάρι
• Γούρια για το 2019
• Μικρά δωράκια

Πληροφορίες:
Ώρες:
Σάββατο 15 από τις 5:00 το απόγευμα μέχρι τις 9:00 το βράδυ
Κυριακή 16 από τις 12:00 το μεσημέρι μέχρι τις 9:00 το βράδυ

Διεύθυνση: Τ. Βάσσου 28 (3ος όροφος) • Πλ. Μαβίλη
Μο: Μέγαρο Μουσικής ή Αμπελόκηποι



8 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Τι καλά να μαζευτούμε και πάλι κοντά!

ΑΦιλάκια χαρούμενα! :)

MYSTELIOS είπε...

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές σε όλους !!!

Mariela είπε...

Πολύ θα χαρώ να περάσεις Στεφανία μου...
φιλιά πολλά

Mariela είπε...

Ευχαριστώ πολύ Στέλιο μου, καλές γιορτές και σε σένα!

dodo είπε...

Καλή επιτυχία εύχομαι!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Ντοντούλα μου!

Πουπερμίνα είπε...

Καλή επιτυχία κι από μένα!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Πουπερμίνα μου!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails