ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 12 Μαρτίου 2019

Athen's walk.... και τεχνικές σκίτσου!

Από τη μια ο πανέμορφος καιρός από την άλλη οι νέες μου δραστηριότητες "Be an artist in Athens" για τις οποίες θα ενημερωθείτε λεπτομερώς σε επόμενη ανάρτηση, βρέθηκα να κόβω βόλτες στο κέντρο της Αθήνας με τα υλικά μου ανά χείρας!
Ακουαρέλες φυσικά, μολύβια ακουαρέλας, μελάνι, λαδοπαστέλ, άσπρη τέμπερα μαζί με διάφορα πινέλα ήταν τα βασικά στο Art set που έχω για εξωτερικές δημιουργίες.

Τα δύο πρώτα είναι από τα στενά της Πλάκας πολύ ψηλά σχεδόν λίγο πριν την Ακρόπολη. Ξεκινώ με τα χρώματα του περιβάλλοντος με σχεδόν τυχαίες πινελιές και στη συνέχεια δημιουργώ το σκίτσο με μελάνι.



Τα δύο επόμενα είναι από τη Ρωμαϊκή αγορά. Μολύβια ακουαρέλας και ακουαρέλες, στο πρώτο πρόσθεσα και λίγο μελάνι.



Ένα εκκλησάκι από τη διαδρομή προς Φιλοπάππου και μια όψη της Ακρόπολης με λαδοπαστέλ και ακουαρέλα το πρώτο, προσθήκη μολυβιών ακουαρέλας στο δεύτερο.



Και η σημερινή βόλτα τελειώνει που αλλού;; στην Πλ. Μαβίλη. Εδώ έκανα πρώτα το σκίτσο επί τόπου με μελάνι και στη συνέχεια επιστρέφοντας πρόσθεσα χρώμα με ακουαρέλα και άσπρη τέμπερα.




16 σχόλια:

Miss Val's Creations είπε...

Beautiful works! I adore the combination of watercolor and pencil. Someday my husband and I wish to see the Acropolis.

Mariela είπε...

Thank you... if you come to greece let me know it! I;ll be very happy to show you around...

ξωτικό είπε...

Πολύ χαρά να σε φαντάζομαι εκεί έξω ν'αδράχνεις ήλιο κι ομορφιές και να τ'ακουμπάς μαγικά στο χαρτί σου . Εσύ είσαι το ξωτικό μου φαίνεται ;-)
Πολύ φρέσκα , φωτεινά και σαν να βγαίνει ένα αεράκι απο μέσα τους !!!

Χριστίνα είπε...

τρυφερά παστέλ χρώματα, αέρινα σκίτσα, αξεπέραστη ματιά που πάντα με συγκινεί τόσο! Καλή συνέχεια στις υπέροχες βόλτες σου!!!

MYSTELIOS είπε...

Υπέροχη βόλτα και πολύ όμορφα έργα !!!

dodo είπε...

Πάντα μού άρεσαν αυτά τα λιτά, υπαινικτικά σκίτσα σου- μιά γρήγορη, περιεκτική ματιά!

Άιναφετς είπε...

Μεγάλη επιτυχία η βόλτα στην Αθήνα με τις "τεχνικές σκίτσου"!
Περιμένουμε τώρα τι σημαίνει να είσαι και καλλιτέχνης σ' αυτή την πόλη και όχι μόνο!

ΑΦιλάκια πολλά πολλά Μαριέλα μου!

Πουπερμίνα είπε...

Εύχομαι πυκνές ανοιξιάτικες βόλτες!

vasiliki είπε...

Καταπληκτικά!!! Υπέροχες οι τεχνικές!!! Περιμένω πως και πως να φτιάξει ο καιρός για σκιτσοπερπατήματα. Περιμένω κι άλλα με θαυμασμό
Φιλί καρδιακό

Mariela είπε...

Ξωτικό μου, μεγάλη μου χαρά να με θεωρείς "συνάδελφο".... χαχαχαχα.... ομολογώ πως ένα αεράκι το είχε!!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Χριστινούλα μου, τα είπαμε ήδη και από τα άλλα media!

Mariela είπε...

Στέλιο σ' ευχαριστώ! Η αλήθεια είναι πως οι εικαστικές βόλτες εμπνέουν ιδιαίτερα!

Mariela είπε...

Ντοντό μου, ευχαριστώ! Είναι αυτό το είδος που βγαίνει αυθόρμητα από μέσα μου!

Mariela είπε...

Μαγισσούλα μου, τι σημαίνει να είσαι καλλιτέχνης στην Αθήνα.... πολλά!!! σ' αφήνω με την απορία προς το παρόν.... χαχα!

Mariela είπε...

Πουπερμίνα μου.... να τις εύχεσαι!!! όσο πιο πυκνές τόσο πιο καλά!

Mariela είπε...

Βασιλική μου, "σκιτσοπερπατήματα"... τι ωραία λέξη! είναι υπέροχα να ζωγραφίζεις 'εξω και το ξέρεις καλά!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails