ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

Objets d' art: Ας φορέσουμε.... χαρτί!!






Σας παρουσιάζω σήμερα μια καινούργια δημιουργική μου αγάπη: καρφίτσες από χαρτί!
Στο παρελθόν ασχολήθηκα με το σχεδιασμό κοσμημάτων σε συνεργασία με εργαστήρια αργυροχρυσοχοΐας και επανέρχομαι τώρα με μοναδικές χειροποίητες δημιουργίες.
Κείμενα, σκίτσα και σχέδια, μικρά ζωγραφικά έργα, ματιέρες και χαρτιά κάθε είδους είναι το βασικό υλικό μου, μαζί με ασημένιο σύρμα, χάντρες και κάποιες κορδέλες.
Τα σχέδια είναι εμπνευσμένα από τη φύση και τα γεωμετρικά μοτίβα.
Πολύ θα ήθελα να ακούσω την άποψη σας....

These are my new creations. They are basically made of different kind of papers, with text, sketches and drawings, small paintings.... and inspired from nature and geometry. I hope you like them...

13 σχόλια:

Table Rouge είπε...

Πρωτότυπες!!! Έχουν ωραία σχέδια και χρώματα!! Μου αρέσουν πολύ!!!

eleni είπε...

Έργα τέχνης,Μαριέλα,στολίζουν το πέτο!
Μια άλλη καλλιτεχνική έκφραση σου.
Φιλιά!

Mariela είπε...

Table rouge,

Κατερίνα Δ.,

Ελένη,
χαίρομαι πραγματικά που σας αρέσουν!
Οι ώρες που περνώ φτιάχνοντας αυτές τις καρφίτσες είναι μια πραγματική όαση χαράς!!
ευχαριστώ!

dodo είπε...

Δεν υπάρχουν όρια στην δημιουργικότητα :-)

H.Constantinos είπε...

Ανέτως θα έκανα ένα τέτοιο δώρο!!! -σε γυναίκα με στυλ, όχι από αυτές που λένε diamonds are a girls best friend... (άσε που θα μούβγαινε και πιό οικονομικά!!)

Mariela είπε...

Ντοντό, όχι δεν υπάρχουν. Μερικές φορές όμως είναι δύσκολο γιατί θέλεις να κάνεις και αυτό και εκείνο και το άλλο και τελικά χάνεις τα όρια του χρόνου...

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε... τι ακριβώς μπορεί να είναι "a girl's best friend"... σηκώνει πολύ συζήτηση!!

Δημιουργία είπε...

Ομορφες και πρωτοτυπες οι καρφιτσες σου.

Άστρια είπε...

Αστείρευτη δημιουργική Μαριέλα!
Καταπληκτική ιδέα, επαγγελματικό finishing και όμορφο αποτέλεσμα!
Μου άρεσε ιδιαίτερα η προτελευταία !!

Θα μου άρεσε να έπαιρναν θέση στο κατάστημα του Μουσείου Μπενάκη στο Γκάζι, ανάμεσα και από άλλα όμορφα που έχουν, είναι καλλιτεχνικές!

φιλιά πολλά
καλό βράδυ:)

kiki είπε...

Τι ευφάνταστα! Μου αρέσουν τα 3 τελευταία!

Mariela είπε...

Δημιουργία μου σε ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Γλυκιά μου Άστρια, με κολακεύεις ιδιαίτερα!!
Μακάρι να μπορέσω να βρω μια άκρη και να μπορέσω να τις προωθήσω σε τέτοιους χώρους!
Πιστεύω κι εγώ ότι τους αξίζει μια τύχη καλή!
σε ευχαριστώ!
φιλάκια

Mariela είπε...

Κική,
ευχαριστώ θερμά μία από τις εξέχουσες φωτογράφους της παρέας...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails