ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Sketchbook: Composition II

1. Η αρχική ιδέα

2. Μια δεύτερη εκδοχή

3. Μια παραλλαγή στη σύνθεση της δεύτερης εκδοχής

4. Και μια ακόμα....

Ποιο από τα τέσσερα;; 
Θα μπορούσα να κάνω ακόμα 10 (!!) αλλά αποφάσισα να σταματήσω εδώ. 
Τα σκίτσα έγιναν με μαρκαδοράκι μελάνης και ακουαρέλα, είναι η αγαπημένη μου τεχνική για γρήγορα αποτελέσματα.
Νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που μοιράζομαι μαζί σας όλη τη δημιουργική διαδικασία, πριν ξεκινήσω την υλοποίηση μιας θεματικής σειράς έργων και ίσως θα είναι καλό να εξηγήσω και ορισμένα πράγματα.
Συνήθως αφιερώνω πολύ χρόνο στην "προσχεδιακή" διαδικασία. Θέλω να γνωρίσω το θέμα σε βάθος, να το βιώσω, να το κατανοήσω. Να το συνδέσω με μένα, την ιστορία μου, το συναίσθημα μου.
Αφιερώνω κυρίως χρόνο στη σκέψη, στα σκίτσα και τη μελέτη εν γένει. Παράλληλα αναζητώ φωτογραφικό υλικό αλλά και στη συγκεκριμένη περίπτωση και κείμενα (ποίηση και λογοτεχνία). Από τα κείμενα παίρνω ερεθίσματα και ιδέες, πολλές φορές τα χρησιμοποιώ στη συνέχεια μέσα στα έργα μικτής τεχνικής με κολάζ.
Αυτό τον καιρό το σχεδιαστήριο μου είναι γεμάτο κοχύλια μικρά και μεγάλα... ε, ναί!! μυρίζει θάλασσα μέσα στο χιονιά!! Σε επόμενη ανάρτηση θα εξηγήσω πως και γιατί επέλεξα τα κοχύλια στην παρούσα φάση.

8 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Νομίζω προτιμώ την 2η εκδοχή...
Οπως θα έλεγε και ένας τεχνοκριτικός: Σα να μου κάθεται καλύτερα στο μάτι...

Πάντως έχει ενδιαφέρον η περίπλοκη προσχεδιακή διαδικασία που προφανώς μπορεί να βγάλει πολλά...! -και βγάζει δηλαδή, το βλέπουμε αυτό!

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε,
κι εμένα που μου άρεσε η πρώτη....
(είναι σαφές ότι συχνά διαφωνούμε, χαχαχα!!) έχει το ενδιαφέρον του όμως...
Θα δούμε, πριν την τελική φάση και αν καταλήξει να γίνει έργο, μπορεί και να επιλέξω τη δεύτερη...
θα εξαρτηθεί και από την τεχνική!

eleni είπε...

Μαριέλα,τι να διαλέξω,όλα είναι πολύ όμορφα!
Επειδή με φοβίζουν τα κοντινά ως προς την απόδοση λεπτομερειών,θα προτιμήσω την πρώτη-είδες,ότι με συμφέρει.
Ενδιαφέρον ακούγεται,ότι ανάλογα με το μέσο θα κάνεις την επιλογή-θα μας εξηγήσεις;
Φιλιά!

Mariela είπε...

Ελένη, φυσικά και θα σας εξηγήσω, χαρά μου!!
όταν θα έρθει η ώρα, γιατί προς το παρόν για λίγο καιρό θα βλέπετε σκίτσα και δοκιμές...
σε φιλώ!

Margo είπε...

Πάρα πολύ ενδιαφέρουσα όλη η διαδικασία. Είναι όμορφα να μεταφερόμαστε νοερά στο εργαστήριο της δημιουργού.
Καλή συνέχεια Μαριέλα μου..

dodo είπε...

Δύσκολη η επιλογή- κάθε εκδοχή φέρνει κάτι ιδιαίτερο.
Θα "αποφασίσουν" τελικά η τεχνική, τα υλικά, το μέγεθος...

Mariela είπε...

Μαργκούλα μου τώρα είδα το σχόλιο....
είναι ενδιαφέρον και εμπλουτιστικό το γεγονός ότι μοιράζομαι αυτή την εμπειρία μαζί σας...
όπως είπα και στο επόμενο σχόλιο, ειλικρινά ευχαριστώ που είστε εδώ!

Mariela είπε...

Ντοντό,
ή, πολύ απλά η στιγμή που θα μπει η πινελιά επάνω στο τελάρο!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails