ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

Ασκήσεις επί χάρτου • μέρος 3ο

Συνεχίζουν οι αναζητήσεις μου εντός αλλά και εκτός αγιογραφίας στο πνεύμα της Βυζαντινής ζωγραφικής (ίσως και με κάποια επίδραση από τα Φαγιούμ).
Ορισμένα από τα σκίτσα έγιναν το καλοκαίρι και άλλα πολύ πρόσφατα.
Σκέφτομαι πως θα είχε ενδιαφέρον μια σειρά με μορφές σε αυτό το στυλ με αυγοτέμπερα και όλη τη διαδικασία.

Έφηβος

Γυναίκα

Νησιώτης

Ιησούς στο σταυρό

Προφήτης ή ασκητής;

Τελικό σχέδιο για τον Αρχάγγελο Μιχαήλ που δουλεύω
αυτό τον καιρό.

9 σχόλια:

dodo είπε...

Μου αρέσουν πολύ ο στεφανωμένος έφηβος και η αδιόρατα μελαγχολική κυρία.

Mariela είπε...

Ntonto, το λαμβάνω υπόψιν μου...... ευχαριστώ! :) :)

Ειρήνη είπε...

Μου αρέσει ο Έφηβος,αλλά λάτρεψα τον Αρχάγγελο Μιχαήλ!!!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Ειρήνη, ελπίζω να σου αρέσει και όταν τελειώσει....

Χριστίνα είπε...

Μια και ψηφίζουμε...τόχουν οι μέρες...μου αρέσουν όλα και μου αρέσει πολύ η ιδέα να ζωγραφίσεις μορφές καθημερινές με αυγοτέμπερα και όλη την διαδικασία όπως λες.
Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο

Mariela είπε...

Μια και ψηφίζουμε, σωστά, χαχα....
Σκέφτομαι μήπως κάνω μια μικρή σειρά για την Νάξο.... θα δούμε!
Σε ευχαριστώ
Φιλάκια και "καλό βόλι" whatever it means to you!!

Χριστίνα είπε...

Με το καλό ό,τι και αν κάνεις! Είναι πολύ όμορφη η σκέψη σου...
τώρα για το "βόλι", ακόμα το ψάχνω, κάπου τόχα βάλει και δεν το βρίσκω, όλο αλλάζει θέση και γω τι να κάνω μεγάλη γυναίκα... θα δω αν θα το βρω, αλλιώς θα δείξει...

Mariela είπε...

Χαααααχ χα!!!
κι εγώ δεν ξέρω που είναι το δικό μου!!!!
Που καταντήσαμε.....
Ότι με φωτίσει ο Θεός, αλλά δεν βλέπω να έρχεται η "Θεία Φώτιση"!!!!

Άιναφετς είπε...

Εξαιρετική η επιρροή... αν σου πω, πώς τα βρίσκω και πιο ενδιαφέροντα γιατί κρατούν το καλύτερο τής εικονογραφίας!!!
ΑΦιλάκια αποφασιστικότατα!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails