ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2018

Sletchbook • Silly faces, και η Αφορμή....

Πέρασαν οι πρώτες μέρες του χρόνου, πέρασε και ο Γενάρης... Το πράγμα άρχισε να γίνεται πιεστικό. Τουλάχιστον στο μυαλό μου.

Τι να πω; «Καλή χρονιά;;», «Νάμαι πάλι...»;; όχι, όχι τετριμμένα πολύ!
Τι να αναρτήσω;; Αυτά που δεν ζωγράφισα;; Τον τελευταίο Αη Φανούρη; Κανένα σκίτσο έκανα... για να θυμηθώ...

Τα δημιουργικά μπλοκαρίσματα συμβαίνουν και σε μας, τους «και καλά επαγγελματίες».

Ώσπου σαν από ένα μικρό θαύμα και μέσα από ένα παιχνίδι της Alison Wood, κατέληξα σήμερα να ζωγραφίζω silly faces
Προσπάθησα να κάνω πως τάχα μου δεν είμαι ζωγράφος, αλλά μάλλον ο ρόλος αυτός δεν μου πέτυχε καλά. Πάντως το καταδιασκέδασα και βρήκα επιτέλους και την αφορμή μου....

Καλή Σαρακοστή σε όλους!


10 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Τα δημιουργικά μπλοκαρίσματα είναι λίγο σαν τις νηστείες .
Απαραίτητη αποτοξίνωση ,περισυλλογή ,διακοπή συνηθειών ....
Ό,τι πρέπει για φρέσκια αρχή κι απ'ότι βλέπω ξεκινά με γέλιο και παιχνιδιάρικη διάθεση .
Βαθιάαα ανάσα ...εκπνοήηηη ... έτοιμη !!!

Σεμνά με τους χαλβάδες :Ρ

Φιλάκιιιι και (πως είναι το ανάποδο του "Καλή Σαρακοστή ; Αυτό !!! )

:-)

Άιναφετς είπε...

Πώς με πέτυχες βρε Μαριέλα μου, μπράβο! Είμαι η πάνω πάνω με το χειλάκι έτοιμο να σου δώσει πολλά πολλά ΑΦιλάκια! <3 <3 <3

ΥΓ: Σεμνά, με τίποτα, έτσι είναι η δική μου Σαρακοστή! :P

Πουπερμίνα είπε...

Πινελονηστεία και χρωματολιγούρα! Τέλος πάντων θα σας τη χαρίσουμε!

dodo είπε...

Στέκομαι στην ομολογία σου ότι "το καταδιασκέδασες", καί χαίρομαι μαζί σου!

Mariela είπε...

Ξωτικούλι μου, ξέχασες μετά το "έτοιμη" το.... πάμε!!! χαχαχαχα

Σεμνά με τους χαλβάδες;;;; είναι το αγαπημένο μου γλυκό (ο σιμιγδαλένιος)... από μικρή έβλεπα την γιαγιά μου να το φτιάχνει και ακολουθώ την παράδοση, χρόνια τώρα!!!

Φιλάκια

Mariela είπε...

Μαγισσούλα μου, είδες, είδες, τώρα που το λες πράγματι σου μοιάζει αυτή με τα χειλάκια.... χαχαχαχα, και φυσικά ευχαριστώ για τα φιλάκια και ανταποδίδω!!!!

Mariela είπε...

Φίλη Πουπερμίνα, οι λέξεις σας είναι πάντα τόσο to the point....!!!!!!!!!!

Mariela είπε...

Dodo, νομίζω ότι πολύ καλά έκανες, στάθηκες στο καλύτερο σημείο.....<3 <3

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

:) :) :)

Υπέροχες οι φατσούλες, Μαριέλα μου!
Ναι, μερικές φορές βρίσκουμε την έμπνευση, την αφορμή στο μπλοκάρισμα.
Κι εγώ θέλω να γράψω μια παρόμοια ανάρτηση κάποια μέρα, για το μπλοκάρισμα.

Καλή Σαρακοστή!

Mariela είπε...

Καλή Σαρακοστή Σεβάχ.... ναι να το γράψεις!!! ανυπομονώ να διαβάσω την άποψη σου!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails