ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2018

Η προθέρμανση!!

Σαν να μου μύρισε καλοκαιράκι, ονειρεύτηκα του Αιγαίου το μπλε, ήρθε ο καιρός να ξεκινήσω....
Έτσι άρχισε η προθέρμανση με ένα μικρό έργο παστέλ διαστάσεων 29 Χ 15 εκ.
Όσοι με παρακολουθείτε καιρό έχετε ήδη καταλάβει....
Για τους πιο νέους αναγνώστες μπήκα στη διαδικασία της δημιουργίας για την καλοκαιρινή μου έκθεση στη Νάξο!
Για να δούμε θα φτάσει αυτό το πρώτο βήμα μέχρι τους τοίχους του Λαβύρινθου;;


Στις πιο κάτω φωτογραφίες δείχνω τη διαδικασία. Ξεκίνησα με ένα τονικό σχέδιο για να προσδιορίσω τα φώτα και τις σκιές, πέρασα με ακουαρέλα ένα χρωματικό υπόστρωμα για να ολοκληρώσω με τα μαλακά παστέλ.


12 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

Με το καλό Μαριέλα μου!!! είναι τόσο όμορφη η αρχή, νοσταλγική και τρυφερή... ανυπομονώ να δω την συνέχεια....

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου...
Καλή εβδομάδα!!

dodo είπε...

Καλό, δημιουργικό ξεκίνημα- η λιακάδα καί ο γαλάζιος ουρανός είναι μεγάλα κίνητρα ;-)

Άιναφετς είπε...

Η "αρχή" εξαιρετική!
Και, "ένα ταξίδι εκατοντάδων χιλιομέτρων αρχίζει μ' ένα βήμα"!
Καλή συνέχεια Μαριέλα μου!

Πολλά ΑΦιλάκια να σε συνοδεύουν! <3

Mariela είπε...

Ντοντό, μεγάλα, δεν θα πει τίποτα..... σ' ευχαριστώ πολύ!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ μαγισσούλα μου.... άντε, πάμε τώρα για το δεύτερο... βήμα!!
φιλάκια

ξωτικό είπε...

Καλή αρχή !!!!
Πολύ αγάπησα τα μικρά κιτρινάκια που έβαλες ,
ένα ξωτικούλι κρύβεται εκεί μέσα και εύχεται τα καλύτερα ;-)

Mariela είπε...

Ευχαριστώ πολύ αυτό το γλυκό ξωτικούλι που κρύβεται μέσα στα κίτρινα μου..... φιλί!

Πουπερμίνα είπε...

Θα ... επιθεωρήσω :-)), αλλά εύχομαι να έχει ήδη "φύγει"!

Mariela είπε...

Φίλη Πουπερμίνα, αυτό σημαίνει ότι θα έχω και πάλι τη χαρά να σας συναντήσω στην "αυλή μου".......

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Γεια σου, Μαριέλα!
Με το καλό!!

υγ: Δες ένα email που σου έστειλα μόλις!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ Σεβάχ.... σου απάντησα στο μέηλ!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails