ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Cat stories 9 • "Ainafets"

Η σημερινή μου ανάρτηση είναι εξαιρετικά αφιερωμένη στην καλή μου φίλη, τη μαγισσούλα Άιναφετς... 
Με πολύ χιούμορ, ευαισθησία και ενσυναίσθηση μας δίνει τροφή για σκέψη και ενδοσκόπηση. 
Σας συνιστώ να την γνωρίσετε.
Όπως η ίδια λέει, μέσα από τις γατο-ιστορίες μου αγάπησε αυτά τα ιδιαίτερα τετράποδα. 
Δεν της αξίζει λοιπόν μια αφιέρωση;;


"Κυκλοφορεί αθόρυβα στους δρόμους και τα πάρκα της πόλης.
Σε γειτονιές ερημικές, σε άλλες γεμάτες κόσμο και ζωή, στα προάστια. Με τη μαγική της σκούπα και την καλή καρδιά, ψάχνει πάντα να κάνει το καλό.
Αγαπάει όλα τα πλάσματα της γης, τα ζώα τα μεγάλα και τα μικρά, τα δέντρα, τα λουλούδια, τα πουλιά.
Αγαπάει και τα παιδιά. Της αρέσει να τους διηγείται όμορφες ιστορίες και παραμύθια με ξωτικά.
Τις νύχτες τρυπώνει στα όνειρα των ανθρώπων για να εκπληρώσει όλες τις κρυφές επιθυμίες τους.
Έχετε καταλάβει για ποια μιλάμε;;;

Μα για ποια άλλη από την καλή μάγισσα, την ψιψίνα ‘Αιναφετς...
Αν τύχει να τη συναντήσετε και σας κλείσει το μάτι με τσαχπινιά, δώστε της μια μεγάλη αγκαλιά!"


Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε πληροφορία, παρακαλώ χρησιμοποιήστε τη φόρμα δεξιά.
Τα προσωπικά σας στοιχεία είναι ασφαλή και δεν θα χρησιμοποιηθούν δημόσια.


19 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Και το δικό μου σχόλιο Μαριέλα μου, είναι ένα τεράστιο ευχαριστώ, για την γλυκύτατη αφιέρωση, για την άψογη συνεργασία μας, για την ετών φιλία μας και φυσικά για την αγάπη σου!
Υπάρχουν ψιψίνες μαγικές που ήσυχα και μεθοδικά σκορπούν την γλύκα τους, να είμαστε καλά να τις φροντίζουμε με αγάπη!

ΑΦιλάκια με πολλά πολλά χαμόγελα χαράς! :) :) :)

dodo είπε...

Μα βέβαια, είναι η υπέροχη, μαγική ψιψίνα μας, ζωγραφισμένη με μαριελική ευαισθησία και χιούμορ!

Πουπερμίνα είπε...

υπέροχο!!!!

Giannis Pit. είπε...

Λατρεύω τη ζωγραφική. Μεγάλωσα με την μητέρα μου ζωγράφο σε ελαιογραφίες και εμένα στο σχέδιο.
Ήρθα στο εξαίρετο εδώ σπιτικό σου μέσα από την αγαπημένη μας φίλη Άιναφετς και την αφιέρωσή σου σε εκείνη.
Θαυμάζω ένα σπιτικό γεμάτο χρώματα και τέχνη. Ανάσες ζωής.
Την καλησπέρα μου.

Miss Val's Creations είπε...

Beautiful and charming painting. Wonderful words that go along with this piece.

Mia είπε...

Μαριέλα μου, έρχομαι από το μπλογκ της μαγισσούλας μας. Πανέμορφη η ζωγραφισμένη γατούλα σου και αποκτά ιδιαίτερη σημασία αφού πρόκειται για αφιέρωση στην καλή μας φίλη. Πολλά πολλά φιλιά.

ξωτικό είπε...

Υπέροχη την έκανες !!! Όπως της αξίζει .
Όπως έγραψα και στης Άιναφετς "Με τσαχπινιά και χάρη αλλά και πόσο σοφό ύφος !!!
Και απο χρώματα …πανδαισία !!!!!

Θα ξεπουλήσει !!!!

Φιλιά και στις δυό σας !!!

Πουπερμίνα είπε...

Βέβαια ανοίγετε κάποια θέματα, αγαπητή και περιμένουμε γάτες με φλάουτα, μολύβια και παστέλ.
Ginger cats αν με πιάνετε.... :-))

Mariela είπε...

Μαγισσούλα μου.... τα λόγια είναι περιττά!!!
Η μαγική σου σκούπα κάνει θαύματα...
Ευχαριστώ που είσαι μέλος στις Ginger cats όπως λέει πιο κάτω και η φίλη Πουπερμίνα!!
Νομίζω πως είναι ένας σημαντικός "δεσμός" σε φιλώ από καρδιάς!

Mariela είπε...

Ντοντούλα μου.... ακριβώς έτσι! και το πράσινο μάτι όμως, δεν μπορείς να πεις!!!

Mariela είπε...

Φίλη Πουπεριμίνα..... φυσικά ανοίγω "θέματα" και το γνωρίζω αυτό... χαχαχαχα...
Ήδη ένα μέλος των Ginger cats εκτός της μαγισσούλας έχει τη δική του γάτα...
Δείτε εδώ:
http://marielartwork.blogspot.com/2013/01/objets-d-art-dodo-cat.html

Mariela είπε...

Φίλε Γιάννη καλημέρα και καλώς ήρθες στο σπιτικό μου... Θα χαρώ πολύ να μας επισκέπτεσαι συχνά! Σύντομα θα ανταποδώσω την επίσκεψη....
και ελπίζω να δω τα σχέδια σου!

Mariela είπε...

Thank you Val very much!

Mariela είπε...

Καλώς ήρθες Μία, εύχομαι να σε βλέπουμε συχνά από εδώ.... Η μαγισσούλα μας, ναι κάνει θαύματα και όπως συμφιλιώνει σκύλους και γάτες μας φέρνει και εμάς τους ανθρώπους κοντά!
σε φιλώ

Mariela είπε...

Ξωτικούλι μου, πρέπει να κυκλοφορήσει και ένα ξωτικό ή ίσως ο "Μαγεμένος αυλός".... θα δείξει!
φιλούμπες!

Σμαραγδάκι- Ρούλα είπε...

Ερχομαι απο τις Μαγγισουλας Αιναφετς η οποια εγινε και γατουλα χαρη σε σενα Μαριέλα μου..
και το αφιερωμα σου σε εκεινη..οντως ειναι απο τις καλες μαγισες πουτα κανει όλα ομορφα γι αυτο παμε εκει να μας δωσει την καλη της ενεργεια..
Να περνας ομορφα με οτι κανεις καλως σε βρηκα.. πως μπορω να γινω μελος στο μπλοκ σου; φιλακιααα..

Mariela είπε...

Καλησπέρα Ρούλα μου και καλώς ήρθες στο σπιτικό μου.... θα χαρώ να με επισκέπτεσαι θα ανταποδώσω κι εγώ πολύ σύντομα.
Όσον αφορά τα μέλη, έβγαλα τους αναγνώστες καθώς πλέον κανείς δεν τα κοιτάει από εκεί.
Σύντομα θα βάλω ένα γκατζετ που γράφεσαι και σε ενημερώνει ο μπλογκερ...
Χαίρομαι που σε γνώρισα! φιλιά

Memaria είπε...

Έρχομαι από το μπλογκ της Άιναφετς! Πολλά συγχαρητήρια για την τόσο όμορφη ζωγραφιά σου, αλλά και όσα έγραψες!
Θα τα λέμε!

Mariela είπε...

Καλώς ήρθες Memaria.... ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
Θα ανταποδώσω σύντομα την επίσκεψη για να σε γνωρίσω κι εγώ καλύτερα....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails