ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

Έμπνευση και δημιουργία!

Καλό σας μήνα...
Πως θα ορίζατε την έμπνευση και πως τη δημιουργία;


Μια σκιά, ένα χρώμα, μια φόρμα, η φευγαλέα ματιά του περαστικού, το σπίτι στην άκρη του δρόμου, το ξημέρωμα, το φεγγάρι, η βοή της πόλης...
Οτιδήποτε μπορεί να αποτελέσει το έναυσμα για δημιουργία.


Αρκεί μόνο μια στιγμή, ένα κλάσμα του δευτερολέπτου και η έμπνευση είναι εκεί, καρφωμένη μέσα σου, έτοιμη να αναπτυχθεί.


Και μετά;
Μετά αρχίζει ο δύσκολος, επίπονος αλλά άκρως γοητευτικός δρόμος της δημιουργίας και της υλοποίησης μαζί με όλη τη "λάντζα" που φέρνει αυτός.
Τι να την κάνεις την έμπνευση αν μείνει κλεισμένη σε αυτό το δευτερόλεπτο;
Ίσως και να είναι υπερεκτιμημένη.
Τίποτα δεν κερδήθηκε χωρίς δουλειά, τίποτα δεν δημιουργήθηκε μέσα σε μια στιγμή.
Κοινοτοπία και το ξέρω!


Βούτηξε τα χέρια σου στο χρώμα, ξέχασε τον τόπο και το χρόνο, άφησε το όνειρο να σε παρασύρει, αλλά ταυτόχρονα θυμήσου να κρατάς τα πόδια σου σταθερά στη γη....


Εάν επιθυμείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για οποιαδήποτε πληροφορία που αφορά τη δουλειά μου χρησιμοποιείστε παρακαλώ τη φόρμα δεξιά.
Τα προσωπικά σας δεδομένα είναι ασφαλή και προστατεύονται όπως ορίζει ο νόμος.

6 σχόλια:

Χριστίνα είπε...

τόσο όμορφα γραμμένο Μαριέλα μου! το μόνο που μπορώ να συνπληρώσω είναι ότι εγώ, κάποια στιγμή, πριν από 8, 9 χρόνια δεν θυμάμαι ακριβώς, πήρα το θάρρος να αποφασίσω να κάνω την έμπνευση δημιουργία και σε εμπιστεύτηκα. εγώ νοιώθω πόσο καλό μου έκανε αυτό. ελπίζω οι δουλειές μου να πείθουν και άλλους για το αποτέλεσμα....

ξωτικό είπε...

Η έμπνευση είναι η σπίθα αλλά αν δεν έχεις μαζέψει προσάναμμα και ξύλα ... φαΐ δεν τρώς ;-)

Αυτό το τελευταίο δημιούργημα μήπως είχε έμπνευση μια παρέα φιλενάδες ;

dodo είπε...

"...θυμήσου να κρατάς τα πόδια σου σταθερά στη γη": Σοφή κουβέντα ;-)

Άιναφετς είπε...

Μαριέλα αγαπημένη!
Η έμπνευση είναι η κινητήρια δύναμη όχι μόνο για δημιουργία αλλά για ζωή!
Όμορφο κείμενο συνοδεύει μια νέα τεχνική και έχει ενδιαφέρον που θα σε οδηγήσει!
Καλό μήνα να έχουμε!
ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

vasiliki είπε...

Εχεις δίκιο η έμνευση θέλει και δουλειά.
Εγώ σου εύχομαι να είσαι πάντα δημιουργική και αποτελεσματικη.
Η θεά της έμνευσης να σε στοιχειωνει πάντα και να σε οδηγεί
σε μαγικά μονοπάτια!!!
Τα σκιτσάκια απλά αλλά με μαγικές υφές.
φιλί καρδιακό

Mariela είπε...

Κορίτσια μου αγαπημένα....
Χριστίνα,
Ξωτικό,
Ντοντό,
Άιναγετς,
Βασιλική,
αυτή τη φορά θα ευχαριστήσω όλες μα όλες πάρα πολύ χωρίς προσωπικό σχόλιο στην κάθε μία... μου συμβαίνει καμιά φορά...να με συγχωράτε!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails