ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τετάρτη 13 Μαΐου 2009

Η γυναίκα και το φεγγάρι.../ ζωγραφική με ακρυλικά

Ένα έργο διαφορετικό από αυτά που σας έχω συνηθίσει τόσο καιρό!
το έργο έγινε για τις ανάγκες του μαθήματος στο Εικαστικό Καφενείο και είναι εμπνευσμένο από ένα σχέδιο του Μιρό.
Διασκέδασα αφάνταστα την όλη διαδικασία, μου άρεσε και το αποτέλεσμα κι έτσι σκέφτομαι μήπως κάνω μια μικρή τέτοια σειρά!

This is a painting in acrylics inspired from a Miro's drawing, for the purposes of my online course. I enjoyed very much the procedure, so I'm thinking to make a serie of paintings in that style!

Title: A woman and the moon
Size: 25 x 35

31 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα Μαριέλα!
μμμμ......ενδιαφέρον! μου αρέσει και ο συνδυασμός των χρωμάτων


πέρνα από το μπλόγκ να δεις το βίντεο :)

Fegia είπε...

Ωπααααααα!...
Μια άλλη πτυχή του ταλέντου σου Μαριέλα μου.
Πάρα πολύ όμορφο.
Πραγματικό ταξίδι στον Μιρό!

Καλημέρα με πολλά φιλάκια.
:)))

Angeliki είπε...

Kara-egkrinw Mariela!!!Zitw ta akrilika, zitw ta 'palava'!!!!

GZ είπε...

Πολύ χαρούμενο και ωραίο...σίγουρα διαφορετικό από τ' άλλα σου. Περιμένω να δω όλη τη σειρά!

H.Constantinos είπε...

Η μονόφθαλμη γυναίκα και το φεγγάρι!

eleni είπε...

Μαριέλα,μ΄αυτό τον πειραματισμό με το Μιρό,μ΄έβαλες και μένα να σκεφτώ πώς μπορώ να αντιγράψω,χωρίς στην ουσία να γίνει.
Είχα σαν οδηγό τη δουλειά σου και με βοήθησε πολύ!Θέλω να δω τη συνέχεια.
Φιλιά!

dodo είπε...

Διαφορετικό, ναι, αλλά επίσης ελκυστικό!

Olga είπε...

Μαριέλα, μια άγνωστη πτυχή του ταλέντου σου! Μ'αρέσει...ΦΙΛΙΆ ΠΟΛΛΆ...

roadartist είπε...

Πολύ μου αρέσει.. Η αλήθεια είναι πως 'κολλώ' πολύ σε τέτοια έργα!

meril είπε...

Καλημέρα Μαριέλα
πραγματικά ενδιαφέρον το αποτέλεσμα

Καλημέρα

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Καλησπέρα Μαριέλα, τι βλέπω?
Καινούργια, διαφορετικά πράγματα, ενδιαφέροντα !!
΄Ομως προτιμώ τις όμορφες ακουαρέλες σου ,όπως *η νύχτα στο καρνάγιο*, έχουν την σφραγίδα σου, το στυλ και το ύφος το Μαριελίστικο !!!!
φιλιά (μη μου θυμώσεις, εεεε)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό να πειραματίζεσαι. Βέβαια έχω παρόμοια γούστα με την Αθηνά, προτιμώ έργα όπως το "Μια νύχτα στο καρνάγιο"

Takiz είπε...

epidi einai idietero sxedio 8a mou arese na to dw .......me karvouno ....


ti les??????


filia kai tin kalimera mou

Mariela είπε...

Ηλιογράφε μου,
σ' ευχαρίστησα νομίζω και στο δικό σου μπλογκ!
ευχαριστώ και πάλι!

Mariela είπε...

Σου άρεσε Φεγκιάκι?
Φιλιά

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Αγγελική μου,
μήπως... λέω μήπως,
αν δε σε πειράζει και πολύ....
να έγραφες ελληνικά γιατί....
Μ' αυτά τα greeklish μπερδεύομαι λίγο εγώ.... φιλάκια

Mariela είπε...

Τζίζη, είπαμε....
το "ολόκληρη σειρά" με αγχώνει που το ακούω...
Σ'΄ευχαριστώ!

Mariela είπε...

Κωνσταντίνε....
η άποψη του αρχιτέκτονα.....
τσ... τσ.....

Mariela είπε...

Μαθητριούλα μου καλή... έχεις πολλά να δεις ακόμα!
Φιλιά

Mariela είπε...

Ευχαριστώ τον... "επιφανή άνδρα"...
Ντόντο!

Mariela είπε...

Ευχαριστώ Ολγ'ίτσα μου... π'οτε θα σε ξαναδούμε... εν δράσει?

Mariela είπε...

Ροντάκι, η αλήθεια είναι πως είναι λίγο φευγάτα αυτά τα έργα....

Mariela είπε...

Καλώς τη Μέριλ....
σ' ευχαριστώ! Με διασκεδάζουν ξέρεις οι πειραματισμοί!

Mariela είπε...

Αθηνά μου, καθόλου δεν σου θυμώνω,
αντιθέτως!
Θα 'ηταν αφ'υσικο να σας αρέσουν όλα μου τα έργα....
δε θέλω σχόλια κολακείας, αλλά σχόλια ουσίας!
ΣΕ φιλώ πολύ!

Mariela είπε...

καντάβρ.... δε μου κάνει καθόλου εντύπωση... εξ' άλλου είναι ένας από τους φυσικούς σου χώρους!

Mariela είπε...

Τάκιζ... γιατί όχι?
Σε φιλώ!

kiki είπε...

Τα μαθήματα πάνε καλά λοιπόν! Μπράβο σε σένα και στους μαθητές σου!

Mariela είπε...

Ευχαριστούμε! ευχαριστούμε!

Δημιουργία είπε...

Διαφορετικο απο τα αλλα σου εργα αλλα πολυ χαρουμενο.

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Δημιουργία!
Να είσαι καλά!

Oscar Grillo είπε...

Do continue exploring this avenue...I like it very much

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails