ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 4 Μαΐου 2009

Ένα μικρό αφιέρωμα στο Γιάννη Ρίτσο / Dedicated

Έστω και καθυστερημένα ακολουθώ την προτροπή της φίλης μου Roadartist και αφιερώνω με το δικό μου τρόπο αυτή την ανάρτηση στον αγαπημένο ποιητή Γιάννη Ρίτσο που σημάδεψε τα εφηβικά μου χρόνια!
Στο έργο που βλέπετε υπάρχουν μικρά αποσπάσματα από το βιβλίο του
"Παιχνίδια τ' ουρανού και του νερού" - Εκδόσεις Κέδρος 1974

Τhis post is dedicated to a famous Greek poet Giannis Ritsos.
The background of this painting is a collage of texts coming from one of his books and from other Greek poets as well....

35 σχόλια:

Λορελάη είπε...

Υπέροχο!!
Αυτό το έργο είναι από τα πιο αγαπημένα μου!

τα φιλιά μου δασκάλα :)
(δεν άρχισε ακόμη τη δουλειά η... αμελής μαθήτρια... αλλά όσον ούπω... :))

Ανώνυμος είπε...

όχι και μικρό, είναι άψογο!

Mariela είπε...

Η αμελής μαθήτρια θα τιμωρηθεί αυστηρά με "τσιπουροκατάνυξη"!!!!
Εντάξει??
Φιλιά από τη δασκάλα.....

Mariela είπε...

Σ΄ευχαριοστώ πολύ Ηλιογράφε μου...

Roadartist είπε...

Είσαι υπέροχη.. Αντλείς έμπνευση από το καθετί! Να είσαι καλά..
Όντως όχι και μικρό!! Καλή εβδομάδα!

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Ροντάκι μου!

H.Constantinos είπε...

Να πώ την αλήθεια, αυτό δεν το είχα προσέξει... -μιά και δεν διαβάζω ποίηση...

Mariela είπε...

Γι αυτό κι εγώ εξηγώ ορισμένα πράγματα... Η αλήθεια έιναι πως το συγκεκριμένο βιβλίο λίγος κόσμος το γνωρίζει!

Fábio Cembranelli είπε...

Hi Mariela, I admire your work because you paint in watercolor, acrylics, collage, mixed media, so many techniques...such a versatile work, very well done!

Mariela είπε...

Fabio, thank you!
I like to use many different techniques because that way I'm expressing better myself.
I also like experiments and I'm always open to try new things!
Tahks again for your visit.

GZ είπε...

Πολύ ωραία ιδέα να βάλεις αποσπάσματα από ποιήματα του πάνω από τη ζωγραφιά σου!

Fegia είπε...

Μπράβο Μαριέλα μου.
Υπέροχη έμπνευση και εκτέλεση!

Καλή εβδομάδα με πολλά φιλάκια.

eleni είπε...

Πολύ μ΄αρέσει αυτός ο τρόπος έκφρασης!Υπέροχο έργο-θα μας μάθεις να κάνουμε κάτι ανάλογο;

Το Ρίτσο δυστυχώς δεν τον ήξερα καν στην εφηβεία μου,αφού τότε ήταν χούντα και στο χωριό που πήγαινα σχολείο,μα και στον περίγυρο,κανείς δε μιλούσε για "κομμένους" λογοτέχνες.Ευτυχώς είχα την ευκαιρία να διαβάσω λίγο μαζί με τα παιδιά μου,μα και από τις μελοποιήσεις.

Φιλιά!

dodo είπε...

Μα είναι πολύ ωραίο!
Aλλωστε, τα αφιερώματα στον ποιητή άρχισαν την πρωτομαγιά, αλλά θα συνεχισθούν ως το τέλος τού έτους!

Ανώνυμος είπε...

Όταν η ποίηση συμπράττει με την ζωγραφική το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Από τα πιο ζωντανά αφιερώματα για τον Γιάννη Ρίτσο.

librarian είπε...

Για δες σύμπτωση να έχεις λίγο από Ρίτσο στα έργα σου!

Olga είπε...

Τέλειο και το έργο της ζωγράφου, και του ποιητή!!..Φιλάκια, και καλό...ξημέρωμα...

vanya'sArt είπε...

I like the mood in your painting and the idea with the text incorporated in the painting is great.It gives me the idea to look for inspiration in poetry.

Mariela είπε...

Τζίζη, έχω φτιάξει το φόντο με κολάζ από κομμάτια κειμένων κια πάνω εκεί ζωγράφισα!

Mariela είπε...

Fegiaki μου σ' ευχαριστώ πολύ! Όλη η σειρά που είχα κάνει με τα κείμενα μου άρεσε και μένα ιδιαίτερα, κυρίως η διαδικασία!

Mariela είπε...

Ελενάκι,
φυσικά και θα σας μάθω, όλα θα σας τα μάθω... λίγο αργότερα όμως, όταν αρχίσουμε τις τεχνικές!

Mariela είπε...

Σ΄ετχαριστώ Ντοντούλη... κι εγώ που νόμιζα ότι τελείωναν την πρωτομαγιά!!!!

Mariela είπε...

librarian... όντως ήταν σύμπτωση, μ'αρέσει όμως ο Ρίτσος τόσο πολύ, που μα΄λον αναπόφευκτο ήταν σ'αυτή τη σειρά των έργων!

Mariela είπε...

Όλγα μου, σ' ευχαριστώ!
Όρθια τόσο αργά? ο ξάδελφος σου ισχυρίζεται ότι κοιμάσαι απο τις 10:00.... φιλιά!

Mariela είπε...

Hello Vanya thank you for passing by... I'm very glad you like it!

noir alice είπε...

Ολοι αυτοι οι υπεροχοι ανθρωποι εχουν πει τοσα πολλα για το εργο σου που οτι και να πω εγω θα ειναι απλως "ενα ακομα"...νομιζω χρειαζεται λιγη ησυχια για να "ακουσουμε" καλυτερα!

Mariela είπε...

Ύπέροχο το σχόλιο σου, σ' ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο αφιέρωμα...

kiki είπε...

Πολύ όμορφο...

Δημιουργία είπε...

Υπεροχος ο Ριτσος και ανεπαναληπτος, αλλα και το εργο σου υπεροχο.

Benikos place είπε...

Panemorfo, opws kai ola osa zwgrafizeis!!!Seuxaristoume.

Mariela είπε...

Σ' ευχαριστώ Καντάβρ....

Mariela είπε...

Κική, τα λόγια του Ρίτσου στο συγκεκριμένο βιβλίο, κρύβουν μια απίστευτη εσωτερική ομορφιά....

Mariela είπε...

Δημιουργία μου με τιμάει ιδιαίτερα αυτό που λες... ευχαριστώ

Mariela είπε...

Ευχαριστώ πολύ Benicos...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails