ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014

Ασκήσεις επί χάρτου • μέρος 1ο

Σαν δασκάλα, μια από τις πιο συχνές συμβουλές που δίνω στα "παιδιά" μου είναι ότι η συχνή εξάσκηση βοηθάει ιδιαίτερα την εξέλιξη. Συνήθως το λέω και εις τριπλούν για να το εμπεδώσουν καλύτερα "εξάσκηση, εξάσκηση, εξάσκηση"...... χαχαχα!
Φυσικά δεν βγάζω τον εαυτό μου απέξω καθότι δεν ανήκω στην γνωστή κατηγορία "δάσκαλε που δίδασκες...".
Το σχέδιο της Αγιογραφίας θέλει μελέτη. Είναι διαφορετικό. Έχει άλλο ρυθμό, ήθος, συμβολισμούς.
Έτσι τα χαρτιά, τα μολύβια, οι ακουαρέλες, τα μαρκαδοράκια ακόμα και τα στυλό μπήκαν στην υπηρεσία των αναζητήσεων μου...







6 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Νομίζω Μαριέλλα πως οι ασκήσεις σου ήταν όλες πολύ πολύ πετυχημένες!
Μου άρεσε που χρησιμοποίησες (και εσύ ;-) ) το τρικολόρε μολύβι!
Στο δεύτερο σκίτσο, μου άρεσε το ειρωνικό χαμόγελο του Άγιου...
Το τρίτο, μου έβγαλε μια δόση μελαγχολία και θυμού!
Και τα τρία τελευταία ήταν πολύ απόλυτα πετυχημένα!

ΑΦιλάκια πολλά πολλά στη δασκάλα!

Mariela είπε...

Μαγισσούλα μου,
αυτό το τρίχρωμο μολυβάκι μου το έχει χαρίσει η Ντοντό και είπα να το δοκιμάσω. Μου αρέσει αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω, βγάζει τα χρώματα που θέλει αυτό!! είναι όμως ατμοσφαιρικό!!
ΣΕ ευχαριστώ για τα σχόλια... το τρίτο είναι μια προσπάθεια απεικόνισης του Ιωάννη του Προδρόμου χωρίς όμως να έχω κάποια στοιχεία μπροστά μου...
Φιλάκια πολλά

dodo είπε...

Καθηλωτικά τα βλέμματα. Πολύ, πολύ εκφραστικά. Μαζί με τον Άη Γιώργη σου, αυτά τα σκίτσα δείχνουν πόσες δυνατότητες σύγχρονης έκφρασης μπορεί να κρύβει μια ζωγραφική παράδοση που συχνά εμφανίζεται άνευρη και επίπεδη.

Margo είπε...

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τη Dodo! Γενικά η βυζαντινή παράδοση έχει πολλά να προσφέρει όταν απελευθερωθούμε από τους πολύ αυστηροούς κανόνες της!

Πολύ όμορφα!!!

Mariela είπε...

Ντοντό μου, όντως όπως λέει και η Μαργκό η βυζαντινή παράδοση έχει πολλά να προσφέρει.
Είναι ένας τομέας τεράστιος πρέπει να ομολογήσω πως μόλις ανακαλύπτω κάτι, βρίσκω πίσω από αυτό κάτι άλλο και πάει λέγοντας...
Γοητευτική διαδρομή!

Mariela είπε...

Μαργκό μου πέρα από αυτά που λες και αυτά που γράφω πιο πάνω, είναι ένα μεγάλο στοίχημα για μένα μια και, η τεχνική είναι πάρα πολύ διαφορετική από το στυλ που είχα μέχρι τώρα.
Αναρωτιέμαι πραγματικά που θα με οδηγήσει....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails