ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

Άλλος ένας σταθμός... (Πρόσκληση!!)

...για το "Ημερολόγιο δρόμου"!!
Όπως ακριβώς το λέει και ο τίτλος του συνεχίζει το ταξίδι, για να σταματήσει αυτή τη φορά στο Καφέ - Βιβλιοπωλείο "συλλαβή" 
στο Παγκράτι....
Η διάρκεια της έκθεσης είναι ένας ολόκληρος μήνας, έτσι ελπίζω ότι θα τα πούμε κάποια στιγμή από κοντά.
Είναι ανοιχτό όλη μέρα,  εγώ θα πηγαίνω συχνά, αργά το απόγευμα.
εάν θέλετε να βρεθούμε τηλεφωνήστε μου. Θα το χαρώ ιδιαίτερα.....

Εγκαίνια: 10 Δεκεμβρίου 20:00 μμ
Διάρκεια: 10 Δεκεμβρίου '14 έως 10 Ιανουαρίου '15
Ώρες λειτουργίας: από τις 9:00 το πρωί μέχρι αργά το βράδυ
Διεύθυνση: Τιμοθέου 3 • Παγκράτι (κάθετος πεζόδρομος - Υμηττού 80)
Τηλ. επικοινωνίας: 6942256969


6 σχόλια:

MYSTELIOS είπε...

Καλή εβδομάδα Μαριέλα μου και καλή επιτυχία στην νέα έκθεση σου !!!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ Στέλιο, καλή εβδομάδα και σε σένα!

akrat είπε...

να πάμε θα είναι και το νέο έτος;

dodo είπε...

Ωραία, χαίρομαι!

Mariela είπε...

akrat,
θα είναι μέχρι τις 10 Ιανουαρίου.
Θα σας περιμένω... απλά τηλεφώνησε μου για να είμαι εκεί.

Mariela είπε...

Ντοντό μου.... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails