ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Πρόσκληση για... "Καφέ και ανάγνωση"!!! UPDATE: Διόρθωση διεύθυνσης...

Acrylics and collage 60 X 40 cm

Ήρθε η ώρα αγαπημένοι μου να σας προσκαλέσω στην έκθεση ζωγραφικής των φλυτζανιών μου, όπως μου αρέσει να την αποκαλώ!
Σας περιμένω λοιπόν την Παρασκευή, 20 Δεκεμβρίου από τις 8:00 το βράδυ να γιορτάσουμε μαζί την έναρξη.
Θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 5 Ιανουαρίου και θα γίνει στον ιδιαίτερα ζεστό και φιλικό χώρο του "Συλλαβή" καφέ - βιβλιοπωλείο στο Παγκράτι.
Βρίσκεται στην οδό Τιμοθέου 3, είναι ένας πεζόδρομος στο Παγκράτι κάθετος επί της Υμηττού στο Νο 80.
Το καφέ είναι ανοικτό (και το βιβλιοπωλείο φυσικά) από τις 9 το πρωί μέχρι το βράδυ αργά...
Εγώ θα βρίσκομαι εκεί συνήθως απογευματινές ή/και βραδινές ώρες.
Αν θέλετε πρωινά, επικοινωνήστε μαζί μου!
Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, θα γίνουν κάποιες εκδηλώσεις, όπως μουσικές βραδιές κ.α.για τα οποία θα ενημερωθείτε φυσικά.
Θα χαρώ πραγματικά πολύ να δείτε αυτή την καινούργια μου δουλειά.
Να σας ενημερώσω ακόμα ότι οι τιμές των έργων θα είναι "ιδιαίτερα ελκυστικές", όμως να θυμάστε πάντα ότι η παρουσία σας και μόνο είναι σημαντική για μένα!!


Το σημερινό έργο έχει τίτλο: "Οι καταφρονεμένοι"....
Περισσότερα γι αυτό θα σας πω από κοντά!!

12 σχόλια:

Maria Villioti είπε...

Με το καλό! Σίγουρα θα έρθω για το καφεδάκι...δεν το συζητώ! Θα ενημερώσω. Φιλιά πολλά και καλή επιτυχία!

H.Constantinos είπε...

Καλή επιτυχία!!
Θα σας έρθουμε, βεβαίως...

librarian είπε...

Σίγουρα θα περάσω μια βόλτα μέχρι τις 5/1 αν όχι στην έναρξη!

Χριστίνα είπε...

Μα τί όμορφο έργο!
Καλή επιτυχία Μαριέλα μου
θα την θαυμάσουμε και από κοντά!

roadartist είπε...

Ωραίο ακούγεται :)
Καλή επιτυχία!

Άιναφετς είπε...

Τι καλά Μαριέλα και αν καταφέρω και να έρθω, θα είναι η τέλεια ευκαιρία να σου κάνω ένα bisous από κοντά!
Bonne chance! <3

vasolefk είπε...

kali epitixia sto jekinimasas fisika kai 8a er8omai.

dodo είπε...

Εύχομαι καλή επιτυχία, μού αρέσει η ιδέα τής συνύπαρξης τών έργων σου με τα βιβλία στον ίδιο χώρο!

ashok είπε...

Best Wishes!

Σεβάχ ο Θαλασσινός είπε...

Μαριέλα μου,
καλή επιτυχία!

υγ: Ακούγεται πολύ φανταστική η ιδέα!!!

MYSTELIOS είπε...

Χρόνια πολλά γεμάτα με κάθε ευλογία και χαρά !!!

Άστρια είπε...

Ευχές από καρδιάς για καλή χρονιά με υγεία αγάπη και πάντα επιτυχίες!
Έχω λίγο χρόνο ακόμα μακάρι να τα καταφέρω.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails