ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

Naxos • Mixed media | "Ένα κομμάτι θάλασσας"

Mixed media 17 X 12 cm

Όπως καταλαβαίνετε βρίσκομαι πλέον στην τελική ευθεία.
Νάξος και πάλι Νάξος....
Εκτός από την ακουαρέλα που παρουσιάζω σήμερα θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι παρακολουθώ στο μπλογκ της Leslie Saeta μια σειρά άρθρων της για το μάρκετινγκ που αφορά όλους εμάς που ασχολούμαστε με την εικόνα... Ρίξτε μια ματιά μπορεί να σας ενδιαφέρει!! (κλικ στην εικόνα πιο κάτω)

click here

I'm following Leslie Saeta's challenge "30 marketing ideas in 30 days".
Take a look it is very intresting....

10 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Πέτρα και ασβέστης και θάλασσα, ζούμε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου!

Mariela είπε...

Έτσι όπως το λες ακριβώς!!!!
έλα όμως που οι ιδιοκτήτες είναι δυστυχώς @@@@@@@@@......

dodo είπε...

Θέλω καί άλλα τέτοια γαλάζια!

Mariela είπε...

Ντοντό μου θα έχει πολλά ακόμα!!

Maria Villioti είπε...

Πέρασα κι εγώ μετά από αρκετές ημέρες και είδα και τις προηγούμενες αναρτήσεις. Μπράβο Μαριέλα μου για όλα όσα κάνεις. Θα περιμένουμε περισσότερα και για το σεμινάριο αλλά κι όσα άλλα κάνεις αυτόν τον καιρό. Φιλιά και χρόνια πολλά.

Aθηνά Π.Κ. είπε...


Χρόνια πολλά , με υγεία, αγάπη , ευτυχία και πολλή δημιουργία !!
Μας ταξιδεύεις με την όμορφη ακουρέλα σου, με γεύση αρμύρας κι Αιγαιοπελαγίτικα χρώματα !!
Πολλά πασχαλινά χαιρετίσματα

Mariela είπε...

Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ... χρόνια πολλά και σε σένα!!!
φιλιά....

Mariela είπε...

Αθηνά μου ευχαριστώ πολύ ανταποδίδω τις ευχές...
χαίρομαι αφάνταστα που μπορώ και σας παρασύρω στα ταξίδια μου....
πολλά φιλιά

ξωτικό είπε...

Aχαχαχαχααααχ !!!!!!
Θα μι βασανίσς πολύ ακόμα ;;;;

Mariela είπε...

Xixixixi.........

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails