ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Sketcbook: Νάξος και πολλές πολλές ευχές!!!

Πριν από οτιδήποτε άλλο σας εύχομαι με όλη μου την  καρδιά
Καλή Ανάσταση, με πολλή αγάπη γύρω σας!!!

Στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης εξηγώ τους λόγους εξαφάνισης...
Αυτά τα δύο σκίτσα έγιναν το ένα πέρυσι (με μαρκαδοράκι), και το άλλο δυο ή τρία χρόνια πριν
(με στυλό) και είναι βέβαια από το Λαβύρινθο.
Ανασύρθηκαν λοιπόν, εμπλουτίστηκαν και διεκδικούν μια θέση έστω και μικρή στη νέα σειρά!!

Και πάλι Χρόνια πολλά!

Ink pen and graphite pencil

Ball pen, ink pen and graphite pencil

6 σχόλια:

ξωτικό είπε...

Oύυυυυυυυφ !!!!
εντάξει τρέχα τώρα όσο θές ;-))


Φιλιάααααααααααααααα

Mariela είπε...

Καλή Ανάσταση ξωτικούλι μου.....

ΦΛΩΡΑ είπε...

Καλή Ανάσταση στη Νάξο ή αλλού...

Mariela είπε...

Φλώρα, στην Αθήνα θα είμαι... Καλή Ανάσταση και σε σένα!

H.Constantinos είπε...

Πολύ ωραίο το δεύτερο!!!

Καλή Ανάσταση, καλό Πάσχα!

Mariela είπε...

Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε μου... συμφωνώ κι εμένα μου αρέσει το δεύτερο πιο πολύ...

Καλή Ανάσταση να έχουμε!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails