ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ

Κυριακή 12 Μαΐου 2013

"Pastels 50" • 14 • Naxos, the castle | Νάξος, το κάστρο

Pastels on watercolor paper / size: 50 X 35 cm
Η διαδικασία | The procedure
Αυτή τη φορά αποφάσισα να ανοίξω λίγο περισσότερο της πόρτες του εργαστηρίου μου και να σας δείξω όλη τη διαδικασία της δημιουργίας του έργου.

This time I decided to open the doors of my studio a bit more and explain the procedure of my painting step by step.

Detail of the drawing - step 1
1. Ξεκίνησα με ένα πολύ χαλαρό σχέδιο με υδροδιαλυτό μολύβι Inktense (Derwent) και στη συνέχεια πέρασα σε ορισμένα σημεία άσπρο γκέσσο για να δώσω περισσότερη υφή στην επιφάνεια. Το άφησα να στεγνώσει.

I started with a very loose drawing using an Inktense (Derwent) water-soluble pencil. I added some white gesso here and there to add more texture and I let dry.

Step 2 - watercplor underpainting
2. Με μεγάλα πινέλα και πολύ νερό δημιούργησα με ακουαρέλες ένα χρωματικό υπόστρωμα.
Άφησα τα χρώματα να τρέξουν. Η σύνθεση μου βρίσκεται κυρίως στο επάνω μέρος του χαρτιού.

Using my very big brush and lots of water I created a kind of abstract underpaining, (watercolors of course).
I let the colors drip. As you can see my main composition is in the upperpart of my paper.

Step 3 - working with soft pastels

Detail
3. Στην τρίτη φάση άρχισα να δουλεύω με μαλακά παστέλ, προσθέτοντας και πάλι γκέσσο σε κάποια σημεία.

Started working with soft pastels. I used some gesso again here and there.

Step 4
4. Συνέχισα μόνο με μαλακά παστέλ, μέχρι την ολοκλήρωση του έργου.

I continue working only with soft pastels until the completion of the painting

23 σχόλια:

Roadartist είπε...

Πανέμορφο. Και με γέμισες νοσταλγία, καθώς μάλλον εφέτος δε θα τη χαρώ τη Νάξο. Το έργο σου λειτούργησε όμως ως ταξίδι! Φιλιά!

eleni είπε...

Υπέροχο!
Μαριέλα,όλα αυτά τα διαφορετικά υλικά έδωσαν εξαίσιο αποτέλεσμα και υφή!
Ευχαριστούμε,που το μοιράστηκες μαζί μας-θα σου "κλέψω" την τεχνική,μου άρεσε πολύυυυυ!
Φιλιά!

ξωτικό είπε...

Mωρέ τι έχω πάθει ; εκείνο που του τρέχουν τα ζουμιά σαν σοκολάτες θέλω να το φάω ,ήμαρτον πια......


(η πρώτη απ'τις λεπτομέρειες με το έντονο κόκκινο μμμμμμμμ)

Χριστίνα είπε...

Πανἐμορφο!!!
Και πάρα πολύ ενδιαφέρουσα η παρουσίαση της διαδικασίας. Ευχαριστούμε πολύ! Θέλουμε και άλλα τέτοια....Φιλιά

Άστρια είπε...

Δεν μπορούσα να φανταστώ αυτή την διαδικασία που είχε πολύ ενδιαφέρον, κάπως αλλιώς το φανταζόμουνα:)
Το αποτέλεσμα θα το ξεχώριζα πάντως ως Μαριελικό!!
Δεν έχω πάει στη Νάξο, από όσα έχω δει από σένα, το Ξωτικό και τη roadartist είναι πλέον must!

φιλιά πολλά
Καλή εβδομάδα:)

Margo είπε...

Εντυπωσιακό έτσι όπως δεσπόζει στο πάνω μέρος του κάδρου. Η διαδικασία πολύ ενδιαφέρουσα!!!!!

Καλή εβδομάδα εύχομαι
Φιλιά πολλά πολλά!

H.Constantinos είπε...

ΠΑΡΑ πολύ ωραίο, έως εξαιρετικά ωραιότατο!! Πολύ χρώμα, πολύ στυλ, πολύ όλα! Αψογο!!

H.Constantinos είπε...

Και μαριελοειδέστατο, ξέχασα να προσθέσω!!

Mariela είπε...

Ροντάκι μου, αν τυχόν κάτι αλλάξει, πάντα θα σε περιμένω για έναν καφέ.... να δούμε... θα τα καταφέρουμε καμιά φορά;;;
σε φιλώ πολύ και ευχαριστώ!!

Mariela είπε...

Ελένη μου.... ευχαριστώ!!
Μπορείς να την "κλέψεις" όσο θέλεις!!!! χαχαχα!
σε φιλώ

Mariela είπε...

ξωτικό μου, η περίπτωσις σου αρχίζει να με ανησυχεί!!
Είπαμε... τον αγαπάμε τον τόπο, αλλά να θέλεις να τον φας;;;;;;;;;
απαπαπαπα!!!!
γρήγορα στο πλοίο, δυο μερούλες στο νησί, να πάρεις μια δόση να ησυχάσεις!!

Mariela είπε...

Χριστίνα μου σε ευχαριστώ!
Σκέπτομαι να το καθιερώσω και κατά καιρούς να αναρτώ ένα step by step.
Φιλάκια

Mariela είπε...

Άστρια, ναι νομίζω πως πλέον είναι ένα must για σένα!!!
Να ελπίζω να σε δω το καλοκαίρι;;;;
θα το χαρώ ιδιαίτερα....
σε ευχαριστώ για το σχόλιο
πολλά φιλιά και από μένα!

Mariela είπε...

Μαργκούλα μου σε ευχαριστώ!
Δοκίμασε την τεχνική είναι τέλεια... όσο ζωγράφιζα το διασκέδαζα πολύ!!
Σε φιλώ

Mariela είπε...

ΠΟΛΥ θενκς Κωνσταντίνε μου....

Ανώνυμος είπε...

....να μαι και εγώ!!
Καλά μιλάμε την "ρούφηξα" όοοοολη την ανάρτηση!!!!!!
Φιλιά χαμογελαστά

Mariela είπε...

Δαμασκηνή μου...
σιγά σιγά μην πνιγείς!!! χαχαχα!
σ' ευχαριστώ γλυκιά μου, φιλιά πολλά!

dodo είπε...

Πολλά, πολλά θαυμαστικά: γιά την τεχνική, γιά την τόλμη, γιά το- ξεχωριστό- αποτέλεσμα!

Mariela είπε...

Ντοντό μου.... πολλά πολλά ευχαριστώ!!

MYSTELIOS είπε...

Πανέμορφο το αποτέλεσμα και σίγουρα πολύ ενδιαφέρουσα η διαδικασία συνδιασμού χρωμάτων ακουαρέλας και παστέλς !!!

IZA είπε...

Mariela ευχαριστούμε πολύ που μας άνοιξες το εργαστήριό σου. Θα το δοκιμάσω κι εγώ. Μ' αρέσει η ιδέα να δουλέψεις μόνο το πάνω μέρος.

Sweet Willow Designs είπε...

Mariela, thanks for opening your studio. It was great to see your process to create this wonderful art.

Mariela είπε...

Thank you very very much.... I think this 21 day traffic challenge is great!!!! It oppens new possibilities!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails